فرمانده نیروی زمینی سپاه مطرح کرد:

عملکرد موفق فرمانده هان لشکر ۱۶ قدس گیلان در انجام ماموریت

مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در«حسینیه بنی فاطمه »این لشکر در رشت برگزار شد .
کد خبر: ۹۶۲۵۹۰۷
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳

عملکرد موفق فرمانده هان لشکر ۱۶ قدس گیلان در انجام ماموریت

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با گرامیداشت یادو خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم ،امنیت ،خدمت و فرماندهان شهید این لشکر از تلاش همه نیروهای که هدایت گر ماموریت های مهم بودند تشکر کرد.

 

 

وی با اشاره به بخشی از سخنان شهید سلیمانی «دقت و مهارت لشکر عملیاتی به حدی بالا می باشد که هرجا در ماموریت هستند به بهترین وجه ممکن کار پیش خواهد رفت» از خدمات ارزنده سرداران شهید: شهید همدانی، شهید زاهدی،شهیدحق بین یادکرد و افزود: شهید حق بین در ماموریت های شمال غرب کشور و در ماموریت های فرامرزی کارنامه بسیار درخشانی داشت .

 

 

سردار پاکپور با اذعان به فرمایش امام خمینی (ره) درخصوص ارتش بیست میلیونی و نیروهای بسیجی گفت:بسیجیان در دوران دفاع مقدس در بسیاری از عملیات ها حضور داشتند و اکثر شهدای دوران دفاع مقدس شهدای بسیجی است.

 

 

 وی با ابراز خرسندی از ویژگی لشکر۱۶ قدس گیلان ،آموزش و تخصص در امور،مهارت و شجاعت را لازمه فعالیت یک نیروی کارآمد بیان کرد.

 

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن قدردانی از خانواده های شهدای امنیت دفاع نیروها از مرزها و تامین امنیت را بسیار مهم دانست و گفت:شهدای و جانبازان امنیت از افتخارات بزرگی هستند که با جانفشانی خود، امنیت را به جامعه بازگرداندند .

 

 

وی با تحسین از انسجام همه رده ها و نیروهای لشکر ۱۶ قدس گیلان اظهار کرد:فرمانده هان لشکر ۱۶ قدس گیلان در انجام ماموریت های بسیار مهم موفق عمل کرده اند‌.

 

سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در این آیین نیز از حضور فعال نیروی زمینی سپاه در تمامی مأموریت‌ها و عملیات ها گفت و اظهار کرد:فرمانده‌هان متخصص و آموزش دیده با روحیه جهاد، ایثار در مأموریت ها خوش درخشیدند .

وی از اهمیت آمادگی نیروها گفت و افزود:دشمن از آمادگی کامل نیروهای در هراس هستند.

 در ادامه این مراسم «سرتیپ دوم پاسدار بهروز دولتی »تکریم و «سرتیپ دوم پاسدار سبحان تاور »به سمت فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار