اجلاس سالانه مجمع بسیجیان شهرستان نوشهر برگزار شد

با حضور فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج نوشهر، مسئولین شهرستانی، هيئت رئیسه مجمع و بسیجیان شهرستان نوشهر، اجلاس سالانه مجمع بسیجیان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۰۱۱
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با حضور فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج، مسئولین شهرستانی، هيئت رئیسه مجمع و بسیجیان شهرستان نوشهر، اجلاس سالانه مجمع بسیجیان این شهرستان در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران؛ نوشهر برگزار شد.

در این جلسه، با حضور رؤسای کارگروه های شش‌گانه، طرحهای: پایش و سنجش سواد مالی در نظام نوین آموزشی، کاهش کم حجابی در بین جوانان و نوجوانان دختر در مدارس شهرستان، فرزندآوری و راهبرد جوان سازی جامعه با هدف جامعه مخاطب شهرستان، بررسی و تحلیل پیامدهای زیست محیطی توسعه شهری نوشهر، اشتراک گذاری امکانات مورد نیاز دانشگاه‌های همگن شهرستان و ایجاد مجتمع فرهنگی در سواحل نوشهر ارائه شد.

انتخاب رئیس و نائب رئیس جدید مجمع بسیجیان شهرستان باتوجه به اتمام دوره مسئولیت نفرات قبلی و معرفی جهت سیر مراحل صدور حکم از دیگر بخش های این همایش بود.

در پایان این همایش نیز ضمن هماهنگی انجام شده با مسؤلین شهرستانی ، رؤسای کارگروه های شش گانه موظف شدند تا حصول نتیجه نسبت به اجرایی شدن طرح های ارائه شده اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار