مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان:

۲۲ گروه جهادی سازمان بسیج دانش آموزی در حال فعالیت در مدارس استان کرمان هستند

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان، در ارتباطی مجازی با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با محوریت پروژه مهر گفت: ۲۲ گروه جهادی سازمان بسیج دانش آموزی در حال فعالیت در مدارس استان هستند.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۳۸
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی  استان کرمان، عبدالرضا روزخوش با بیان اینکه یکی از مهمترین رسالت های سازمان بسیج دانش آموزی، پرورش دانش آموز توانمند در زمینه های مختلف است، گفت: اردوهای جهادی در بسیج دانش آموزی به یک فرهنگ تبدیل شده اند و اثربخشی زیادی دارند.

 

وی افزود: ۲۲ گروه جهادی تاکنون در ۵۰ مدرسه استان فعالیت کرده اند، و در بعضی مدارس یا فعالیتشان تمام شده و یا هنوز شروع به کار نکرده اند وی در ادامه بیان نمود؛ فعالیت های جهادی بسیج دانش آموزی در کنار طرح شهید عجمیان، شامل اجرای طرح هجرت است که دانش آموزان در قالب گروه های جهادی ساماندهی می شوند.

 

روزخوش گفت: در شهرستان ها و مناطق استان بیش از ۹۰۰ گروه جهادی در اطلس بسیج مستضفان و بسیج سازندگی به صورت شناسنامه دار فعالیت می کنند.طرح همکلاسی مهربان در کل استان در حال اجراست که رویکرد این طرح تهیه مایحتاج مورد نیاز دانش آموزان است.

 

بر پایه این گزارش، نشست تخصصی طرح شهید عجمیان با محور پروژه مهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش، دبیر قرارگاه عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش استان کرمان با حضور مجازی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان، فرماندهان بسیج دانش آموزی، رابطان طرح شهید عجمیان و نمایندگان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار