خبرهای داغ:
با جهادگران/

خدمت به مردم و حل مشکلات نیازمندان انگیزه کار جهادی

تبریز- مسئول گروه جهادی شهید حججی با بیان اینکه فعالیت جهادی خود را ز سال ۱۳۹۵ را شروع کرده است، خدمت به مردم و حل مشکلات نیازمندان را انگیزه کار جهادی گروه جهادی خود خواند.
کد خبر: ۹۶۲۶۲۲۲
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۳

سمیه فزونی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، افزود: به خاطر تمسک جستن به احادیث و روایات که در دین اسلام خدمت به مردم و رفع مشکلات نیازمندان توصیه شده و همچنین علاقه درونی ام موجب شد در گروه جهادی فعالیت کنم.

وی با بیان اینکه با همه  پایگاه ها و مساجد تعامل و در حل مشکلات نیازمندان همکاری و فعالیت دارند، ادامه داد: چون گروه جهادی شهید حججی جزو حوزه خواهران است  بیشتر در مسجد زینبیه(س) و حوزه بسیح خواهران فعالیت داریم.

فزونی مناطق محروم، حاشیه نشین شهر و روستاهای دور افتاده را محور فعالیت جغرافیایی گروه خود عنوان  کرد.

وی خدمات پزشکی، پرستاری، داروئی، دندان پزشکی، چشم پزشکی، کمک به ساخت و ساز خانه، کمک نقدی به خانواده های کم برخوردار، خرید لوازم خانگی، پرداخت اقساط بانکی، پرداخت اجاره خانه های استیجاری، تهیه جهیزیه، سیسمون، اردو های جهادی، معرفی به موسسه های خیریه جهت اخذ وام برای اشتغالزایی از عناوین فعالیت های گروه جهادی اش نام برد.

فزونی با اشاره به اینکه گروه جهادی اش ۲۰ نفره است، گفت: تلاش داریم مشکلی از افراد جامعه را در راستای حمایت از فرامین رهبری، عمل کردن به سیره ائمه اطهار(ع) برطرف کنیم.

این مسئول جهادی رمز موفقیت گروه جهادی خود را شناسایی خیرین، تعامل با موسسه های خیریه جهت همکاری و مطالبه گری از مسئولان ادارات و نهادها و در خواست همکاری با گروه جهادی شهید حججی در حل مشکلات نیازمندان برشمرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار