نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان باید پاسخگوی اقدامات خود باشند

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولانی که باعث شدند تا توقعات بدون کارشناسی و بی‌جا برای مردم ایجاد شود باید جوابگوی کار خود باشند و آن را به دیگران موکول نکنند.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۹۰
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،فریدون همتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: در خصوص ایجاد چهار پالایشگاه در استان ایلام با مجموع ظرفیت ۱۰۰ هزار بشکه، تاکنون دو سرمایه‌گذار مشارکت کرده و به محض تهیه زمین، شروع به کار خواهند کرد. 

وی افزود: در خصوص پارک پروپیلن با وجود موافقت مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس، هنوز سرمایه‌گذار قانع به حضور در منطقه نشده است و مسئولانی که این توقعات را بدون کار کارشناسی ایجاد کرده‌اند، باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره ساماندهی دست‌فروشان پایانه برکت این موضوع باید به گونه‌ای مدیریت شود که هم به اقتصاد دست‌فروشان لطمه نخورد و هم نظم و زیبایی فضای پایانه حفظ شود.

همتی همچنین افزود: در خصوص امضای قرارداد میدان نفتی چنگوله، باید با وزیر جدید نفت رایزنی کنیم و موافقت وی را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: مسئولانی که باعث شدند تا توقعات بدون کارشناسی و بی‌جا برای مردم ایجاد شود باید جوابگوی کار غیرکارشناسی خود باشند و آن را به دیگران موکول نکنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان مجلس تلاش خود را برای پیگیری حقوق مردم انجام می‌دهند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار