به مناسبت هفته دفاع مقدس:

اهدای خون فرمانده و جمعی از کارکنان تیپ ۴۸ فتح استان + (تصاویر)

فرمانده و جمعی از کارکنان تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
کد خبر: ۹۶۳۰۹۶۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد  در این آیین گفت: تیپ 48 فتح به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه های زیادی را تدارک دیده است و اهدای خون یکی از این برنامه هاست.

 سردار حسن حکمتیان آمادگی خود و همکاران را برای اهدای خون در موارد ضروری یادآور شد و گفت: این یگان ظفرمند نه تنها در بحث اهدا خون بلکه در هر جایی که مردم نیازمندی داشته باشند در کنار آنها خواهد بود.

عباس رضائی مدیرکل انتقال خون استان نیز از سردار حکمتیان و مجموعه کارکنان تیپ که طور مستمر بخشی از خون خود را به بیمارن نیازمند اهدا می‌کنند، قدردانی کرد.

اهدای خون فرمانده و جمعی از کارکنان تیپ ۴۸ فتح استان به مناسبت هفته دفاع مقدساهدای خون فرمانده و جمعی از کارکنان تیپ ۴۸ فتح استان به مناسبت هفته دفاع مقدساهدای خون فرمانده و جمعی از کارکنان تیپ ۴۸ فتح استان به مناسبت هفته دفاع مقدساهدای خون فرمانده و جمعی از کارکنان تیپ ۴۸ فتح استان به مناسبت هفته دفاع مقدساهدای خون فرمانده و جمعی از کارکنان تیپ ۴۸ فتح استان به مناسبت هفته دفاع مقدساهدای خون فرمانده و جمعی از کارکنان تیپ ۴۸ فتح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار