خبرهای داغ:

نمایشگاه اسوه، نمایی از دستاورد‌ها وعملکرد یکساله پایگاه‌های مقاومت بسیج

دستاورد‌ها وعملکرد یکساله پایگاه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر در شهرستان پاسارگاد در نمایشگاهی با عنوان اُسوه به نمایش در آمد.
کد خبر: ۹۶۳۲۹۴۳
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نمایشگاه دستاورد پایگاه های مقاومت بسیج اسوه مساجد و محلات شهرستان پاسارگاد با هدف انتقال تجربه بین رده‌های بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، تولید دانش بنیان وخدمات رسانی ، در امامزاده حسین(ع) سعادت شهر  افتتاح و به نمایش گذاشته شده است.

سرهنگ نعمتی فرمانده سپاه ناحیه پاسارگاد، هدف از برگزاری این نمایشگاه را تبادل تجربیات بسیجیان پایگاههای مقاومت ذکر کرد و گفت: ما می خواهیم عملکرد وتوانایی های بسیجیان  را به نمایش بگذاریم و از طرفی پایگاههای بسیج در کنار هم قرار بگیرند و ازکارهای خوب یکدیگر الگو برداری کنند.
 فرمانده سپاه پاسارگاد تصریح کرد:  در این نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان درزمینه فن آوری، کار آفرینی واشتغالزایی، اختراعات وابتکارات بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج ومحلات شهرستان پاسارگاد در قالب 15 غرفه به نمایش گذاشته شده است که در عرصه های فرهنگی ، امنیتی دفاعی، اجتماعی و محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی  در معرض دید بازدید کنندگان قرارداده شده است.
 که در واقع عملکرد یکساله  پایگاههای مقاومت و بسیج محلات بصورت نمایشگاه عکس ودستاوردها درمعرض دید قرارداده شده که عملکرد یکساله آنان مورد ارزیابی قرارمی گیرد و منتخبین این نمایشگاه به جشنواره استانی راه می یابند.
 سرهنگ نعمتی افزود: دراین نمایشگاه بانوان کار آفرین بسیج، تولیدات خانگی خود رادر زمینه صنایع دستی ، شوریجیات وترشیجات، عرقیات ، سبزیجات خشک که در زمینه اقتصاد مقاوتی می باشد به بازدیدکنندگان عرضه می کنند.

به گزارش بسیج، این نمایشگاه به مدت 3 روز از ساعت 9 صبح الی 21 یکسره برای بازدید علاقه مندان باز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار