خبرهای داغ:

افتتاح بزرگترین هنرستان فنی و حرفه ای خوزستان در شهرستان شوشتر

با حضور محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سادات شوشتری نماینده محترم مردم شریف شوشتر در مجلس شورای اسلامی،عبدالله حبیبی مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان و فرماندار شهرستان شوشتر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۳۳۸۳۳
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان: محمد سعیدی پور مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان در راستای افتتاح پروژه های مهر از افتتاح بزرگترین هنرستان فنی و حرفه ای خوزستان در شهرستان شوشتر خبر داد و اظهار داشت:این پروژه در زمینی به مساحت 7000 متر مربع و زیر بنای 3000 مترمربع تحویل دانش آموزان در شهرستان شوشتر داده شد.

 

 

 

 

محمد سعیدی‌پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان امروز در آیین افتتاحیه هنرستان فنی‌وحرفه‌ای شوشتر خاطر نشان کرد: اقدامات ارزشمندی در راستای مدرسه‌سازی در خوزستان در حال انجام است و افتتاح هنرستان فنی‌وحرفه‌ای سید علیرضا آل‌محمد از آن جمله است

 

 

 

مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان درآيين افتتاحیه این هنرستان عنوان کرد : هنرستان فنی حرفه ای شوشتر با مشارکت خیر نیک اندیش آقای آل محمد ساخته شده است.

 

 

 

محمد سعیدی پور ضمن قدردانی از خیر این پروژه عنوان کرد: اعتبار هزینه شده برای ساخت این مدرسه حدود 400 میلیارد ریال بود.

 

 

 

وی بیان کرد: ساخت این فضای آموزشی از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و به مدت ۱۳ سال متوقف شده بود که با حمایت‌های دولت شهید رئیسی فرآیند ساخت آن مجددا آغاز شد.

 

 

 

گفتنی است در سال گذشته 6 پروژه با ظرفیت 19 کلاس درس تحویل دانش آموزان این شهرستان داده شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار