خبرهای داغ:

امام جمعه شوش: نماز نصر موجب عزت ایران اسلامی شد

امام جمعه شوش گفت: حضور باصلابت و اقتدارآفرین رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر موجب عزت ایران شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۱۴
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

حجت الاسلام سیدمرتضی مرعشی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شوش در سالن نشست‌های فرمانداری این شهرستان افزود: نماز نصر نشان از شجاعت و مدیریت میدانی رهبر معظم انقلاب در بحران است.

وی با تجلیل از عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ بیان کرد: تنبیه سگ‌ هار آمریکا در منطقه به دست توانمند نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی در عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ محقق شد

امام جمعه شوش با بیان اینکه داغ شهید سید حسن نصرالله همچنان تازه است، گفت: شهید نصرالله ۳۲ سال رهبری حزب الله را در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط به عهده داشت و عزت و اقتدار را برای لبنان و جبهه مقاومت رقم زد.

وی اخلاق نیکو، توکل به قدرت لایزال الهی، تواضع، مدیریت بحران و مرد میدان‌های سخت بودن را از جمله ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید سیدحسن نصرالله دانست و افزود: الگوگیری از منش اخلاقی و مدیریتی سیدحسن نصرالله نیاز امروز کشور برای گره گشایی از مسایل است.

حجت الاسلام مرعشی اظهارکرد: مدیریت بحران به معنای آمادگی تمام دستگاه‌ها و بهره گیری از تمام توان و ظرفیت موجود برای به حداقل رساندن آسیب و تبدیل تهدید به فرصت است.

طرح‌های نیمه تمام شوش اولویت بندی شود

فرماندار شوش نیز در این نشست تلاش دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای گره گشایی از مسایل شوش را ارزشمند دانست و اظهارکرد: انتظار از همه دستگاه‌های اجرایی رعایت نظم اداری، تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم در راستای حل مسایل و پاسخگویی به مطالبه‌های مردم است.

محسن حویزه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای اولویت بندی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان ادامه د اد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن پیگیری طرح‌های عمرانی و جذب اعتبار لازم از ادارات کل باید گزارش ماهیانه از پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را به فرمانداری اعلام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار