مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد:

ثبت نام ۳۷۰ فعال فرهنگی لرستان در «طرح ملی طوبی»

ثبت نام ۳۷۰ فعال فرهنگی لرستان در «طرح ملی طوبی»
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از ثبت نام ۳۷۰ فعال فرهنگی استان در طرح ملی طوبی خبرداد.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۲۴
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طرح ملی «طوبی» به عنوان طرح جامع و مرجع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۲ مصوب و از سوی وزارت ارشاد به تمام ادارات فرهنگ و ارشاد استان‌ها ابلاغ و در ابتدای امسال وارد مرحله اجرایی شد.

وی هدف از  اجرای «طرح طوبی»   را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در کل کشور خواند و افزود:   جامعه هدف این طرح مدارس و دانشگاه‌ها هستند و کنشگری آنها از این نظر بوده که مباحث مربوط به حوزه عفاف و حجاب بین نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

روانشاد یاد آور شد: در طرح ۳۷۰ کنشگر حوزه طلاب، مساجد، بسیج، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به حوزه عفاف و حجاب از لرستان در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی گفت: در این طرح  دوره آموزشی  همراه با اعطای گواهینامه و ادامه‌دار بودن آموزش در سطوح بالاتر با حضور اساتید ملی در تالار شهید آوینی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از محور‌های این دوره عنوان کرد.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار