خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسنی:

امروز جبهه مقاومت سند راه خود را تولید کرده است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: امروز مقاومت اسلامی و جبهه مقاومت به حدی از رشد و بالندگی رسیده که توانسته سند راه خود را تولید کند.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۹۶
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
امروز جبهه مقاومت سند راه خود را تولید کرده است

حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و لبنان اظهار کرد: این جنایتکاران تقاص کار خود را براساس آیه شریفه ۴۲ سوره ابراهیم خواهند دید.

وی افزود: وقتی ما رهبران جبهه مقاومت را تحلیل می‌کنیم شهید سید حسن نصرالله خط مقدم مبارزه با صهیونیست‌های غاصب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: امروز مقاومت اسلامی و جبهه مقاومت به حدی از رشد و بالندگی رسیده که توانسته سند راه خود را تولید کند؛ و تصور غلطی است که وجود یا عدم وجود بزرگانی مثل سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله آسیب چندانی به تداوم و حیات جبهه مقاومت زند، درست است که اقدام صهیونیست‌ها سخت و از دست دادن رهبران بزرگ مقاومت جانکاه است اما فقدان ایشان صدمه‌ای به حلیت و حیات و بقای جبهه مقاومت وارد نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سیدحسن نصرالله یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود، ابراز کرد: مکتب شهید سیدحسن نصرالله ویژگی‌هایی دارد، اولین ویژگی مکتب سیدحسن نصرالله شجاعت مثال زدنی ایشان به عنوان رهبر جبهه مقاومت بود، شجاعت ایشان نمادی از شجاعت اهل بیت(ع) به ویژه حضرت اباعبدالله (ع) بود که کوچک‌ترین ترسی از مرگ در راه عقیده و دین نداشت و تمام هستی خود را در راه آزادی فلسطین و لبنان گذاشت.

حسنی ادامه داد: دومین ویژگی مکتب سیدحسن نصرالله عقلانیت است، ایشان رهبری هوشمند و عاقل بود که هیچ وقت از سر احساس تصمیم نمی‌گرفت، سومین ویژگی ارتباط گسترده ایشان با مرجع مقاومت یعنی ایران و به ویژه ولی فقیه بود، ایشان ذوب در ولایت بود.

وی گفت: سیدهاشم صفی‌الدین می‌گوید ما وقتی همراه سیدحسن به خدمت امام رسیدیم وارد قلعه ولایت شدیم، لذا تصمیم گرفتیم که از قلعه ولایت خارج نشویم و خلاف رهنمودهای ولی فقیه در ایران حرکتی انجام ندهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: گرچه از دست دادن این بزرگان، غم جانکاهی است اما چون سند راه تدوین شده است هیچ گونه نگرانی نیست به محض اینکه علمی می‌افتد فرد دیگری آن را بلند می‌کند، اسرائیل فهم این را ندارد و تصور می‌کند با زدن تعدادی از سران مقاومت این جنبش خاموش می‌شود در حالی که این مسیر خاموش شدنی نیست، حق ادامه‌دار خواهد بود و حق و حقیقت خاموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار