خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

«احیا» و «بازسازی جبهه مقاومت» از مهمترین دستاوردهای «وعده صادق ۲» بود

فرمانده سپاه گرگان مهمترین دستاوردهای عملیات وعده صادق ٢ را «احیا» و «بازسازی جبهه مقاومت» برشمرد و گفت: رژیم صهیونیستی اکنون در یک باتلاق عمیق گیر کرده است.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۶۶
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

«احیا» و «بازسازی جبهه مقاومت» از مهمترین دستاوردهای «وعده صادق ۲» بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ محمود علیخانی در لایو زنده امشب که به همت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات مقتدرانه وعده صادق ٢ یک عملیات ترکیبی، سایبری و غافلگیرانه بود و درحقیقت مهمترین دستاوردهای عملیات «وعده صادق ٢» احیا و بازسازی جبهه مقاومت بود. 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان جهادتببین را امری ضروری و مهم برشمرد و گفت: حماسه عظیمی که در عملیات وعده صادق ٢ صورت گرفت با رویکرد استکبارستیزی در دستور کار قرار گیرد. 
وی با بیان اینکه اجرای موفقیت‌آمیز، موثر و مقتدارنه عملیات وعده صادق ۲ بار دیگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را در عرصه نظام بین‌الملل به تصویر کشید، گفت: رزمندگان جبهه مقاومت با قدرت مضاعف به کارشان ادامه می‌دهند. 
علیخانی تجمع پرشور مردم از عملیات وعده صادق ٢ در گرگان را بسیار تحسین برانگیز خواند و گفت: ابعاد و اهمیت این عملیات به اندازه‌ای است که می‌توان آن را نقطه عطفی در روند تحولات و ترتیبات سیاسی و امنیتی منطقه غرب آسیا به حساب آورد.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: در عملیات وعده صادق ۲، ترکیب نمایش قدرت و اعمال کیفی قدرت جمهوری اسلامی ایران به انجام رسید. 
وی تصریح کرد: در عملیات وعده صادق ٢ شاهد آن بودیم که ٩٠ درصد موشک‌ها به اهداف مورد نظر اصابت کرد و این یعنی شکست آمریکا است.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ بار دیگر شکست و ناکارآمدی راهبردهای امنیتی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا در غرب آسیا را به تصویر کشاند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در یک باتلاق عمیق فرو رفته و روز به روز نیز بیشتر ر این باتلاق فرو می‌رود. 

علیخانی با تاکید بر اینکه قاطعیت پاسخ ایران در عملیات وعده صادق ٢ به دشمنان محقق شد، اظهار کرد: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله نشان دهنده توان بالای کشور در وارد ساختن ضربات مهلک به رژیم و ناتوانی سامانه های پدافندی آن در برابر توان آفندی ایران است که این امر به طور حتم منجر به تقویت بازدارندگی کشور خواهد شد. 

وی به هم ریختن تمرکز عملیاتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و ایجاد محدودیت در پیشروی زمینی در جنوب لبنان را از دیگر دستاوردهای عملیات وعده صادق ۲ دانست و افزود: دشمن تصور نمی‌کرد عملیات وعده صادق ٢ با این سطح از موفقیت‌ اجرا شود. 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یکی از مهمترین ارکان عملیات وعده صادق ۲ را اصل غافلگیری آن برشمرد و افزود: این دستاوردهای غرورآفرین ماحصل تلاش‌های شهید تهرانی مقدم و سردار حاجی‌زاده است دشمن فهمید اگر خط قرمزها را رعایت نکند جمهوری اسلامی ایران با کسی تعارف ندارد.
وی با تاکید بر جهاد تبیین در جامعه افزود: جهادتببین باید در دستور کار قرار گیرد و حماسه‌ای که در عملیات وعده صادق ٢ انجام شد باید با رویکرد استکبارستیزی صورت گیرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار