خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

مقاومت در غزه، ادامه تفکر شهدای ما به‌ویژه سردار سلیمانی است

سردار «معروفی» با بیان اینکه سردار سلیمانی نگاه جهان اسلام و اهل سنت را به شیعه و انقلاب و ولایت و ملت ایران عوض کرد، گفت: آن چیزی که امروز در غزه می‌بینیم همان تفکر نهادینه شده شهدا و انقلاب و شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۹۶۳۵۲۱۸
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار«حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه اجلاسیه سرداران و ۱۶۶ شهید شهرستان مهر، طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری اجلاسیه سرداران و ۱۶۶ شهید شهرستان مهر با گرامی‌داشت یاد و خاطره این اسطوره سازان به حق پیوسته اظهار داشت: شهدا بزرگترین مولفه قدرت نرم ملت ایران و جمهوری اسلامی و قهرمانان واقعی ما هستند.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهید متعلق به طایفه قبیله شهر و شهرستان نیست افزود: شهید در سرزمین مقدس ما و نظام اهل بیتی ما متعلق به همه ملت ایران، انقلاب اسلامی و متعلق به جهان اسلام و بشریت است و امروز همه باور دارند راه سوم راه نجات انسان‌هاست که همان راه انقلاب اسلامی و نظام مقدس مبتنی براسلام و اهل بیت است.

سردار معروفی اظهار داشت: بزرگترین قدرت و مولفه قدرت نرم ملت ایران و جمهوری اسلامی، شهدای ما هستند؛ شهدا بزرگ‌ترین قدرت بازدارندگی ملت بزرگ ما و انقلاب اسلامی هستند و اگر امروز دشمنان ما جرات نمی‌کنند به این سرزمین مقدس تعدی کنند به واسطه جانفشانی شهدا در آن رزم نابرابر ۸ ساله برابر تمام استکبار و اشرار عالم است .

وی افزود: شهدا شناسنامه‌های ملت ایران هستند و هر کسی می‌خواهد ملت ایران را بشناسد باید شهیدانش بشناسد که چطور از خاک و ناموس و تمامیت ارضی و دین و اعتقادات و آبروی‌شان دفاع کردند.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: مردم شهرستان ولایتمدار مهر دین خود را به نظام و انقلاب و اسلام ادا نمودندو  نمونه آن تقدیم سرداران و ۱۶۶ شهید گلگون کفن این خطه از میهن اسلامی مان است؛ منطقه‌ای که در زمان دوران دفاع مقدس علیرغم جمعیت کم و محرومیت‌های زیاد مردمش پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند و با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در پشت جبهه و با اعزام گروه‌های متعدد به مناطق جنگی نام خود را در دفتر نام آوران مبارزان ثبت نمودند.

سردار معروفی اشاره‌ای به خدمات سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نمود و اظهار داشت: حفظ اسلام ناب محمدی دلیل جانفشانی شهیدان و حاج قاسم سلیمانی است که عصاره و نماد ملت ایران هستند و همه به وجود او افتخار می‌کنند.

وی افزود: حاج قاسم ایران را ۲۱ سال به عنوان نماد حقانیت انقلاب و ولایت به مردم دنیا معرفی کرد و نگاه جهان اسلام و اهل سنت را به شیعه و انقلاب و ولایت و ملت ایران عوض کرد و آن چیزی که امروز در غزه می‌بینیم همان تفکر نهادینه شده شهدا و انقلاب و شهید سلیمانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار