دیدار مدیران کل ادارات استان با معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان:

مدیران ادارات کل استان در محل دفتر معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان با سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۲۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیران ادارات کل سیستان و بلوچستان با معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار سرهنگ پاسدار ثمره، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان ضمن اهمیت برشمردن وظایف سازمان بسیج ادارات و کارمندان گفت:یکی از رسالت‌ها و وظایفی که بسیج ادارات و کارمندان بر عهده دارد اینست که ضمن نیاز سنجی مردم و ارتباط مستمر با مدیران، چالش‌ها و ظرفیت‌های اداری را شناسایی و به تصمیم‌سازی مدیران کمک می‌کند.وی افزود:همکاری، هم‌افزایی و برنامه‌ریزی تمامی دستگاه‌های اجرایی با بسیج میتواند مشکلات را به صورت بومی و به نحو مطلوب پیگیری و برطرف کرد.

 

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان، ضمن محکوم کردن اقدامات غیرانسانی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته عملیات «وعده صادق ۲» این بود که جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مستقیم برای دفاع از خاک خود به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ داد.

 

وی افزود: این اقدام به‌طور ویژه حائز اهمیت بود، زیرا نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی از مرحله دفاعی به مرحله تهاجمی و بازدارندگی فعال وارد شده است، این عملیات پاسخی بود به سال‌ها تجاوز و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در فلسطین، لبنان و سایر نقاط منطقه که به وسیله حمایت‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا تداوم یافته بود.

 

سرهنگ ثمره بیان کرد: این عملیات به رژیم صهیونیستی پیام داد که دوران جنایات بدون پاسخ آن به پایان رسیده و جمهوری اسلامی آماده است در صورت هرگونه تهدید یا تجاوز، به شکلی قاطع و مستقیم پاسخ دهد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان خاطر نشان کرد: «وعده صادق ۲» توانست قدرت بازدارندگی ایران را در سطح منطقه به شدت افزایش داده و هیمنه پوشالی اسرائیل را که به حمایت‌های آمریکا متکی است، به چالش بکشد.

 

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان ضمن تشریح رسالت بسیج کارمندان و گزارشی از عملکرد سازمان تصریح کرد: بسیج کارمندان می‌تواند با تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات بپردازد و با انجام فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی مشکلات را در دستگاه‌ها به حداقل برساند.

 

 

وی با اشاره به نقش بسیج ادارات افزود: کمک به توانمندسازی ادارات و کارمندان و اقدامات مختلفی در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی به‌صورت ویژه دنبال کرده است از جمله برگزاری دوره‌های مختلف در ادارات جهت توانند سازی و ایجاد کارمند تراز انقلاب اسلامی همواره در دستور کار بوده است تا کارمندان رسالت خود را بهتر از گذشته انجام دهند.

 

در ادامه این دیدار تعدادی از مدیران کل ادارات استان، گزارش مختصری از عملکرد دستگاه مربوطه ارائه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار