خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

شجره طیبه بسیج تربیت یافته مکتب قرآن است/ بسیج بهترین ظرفیت را برای نشر معارف قرآنی دارد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه تویسرکان بابیان اینکه شجره طیبه بسیج تربیت یافته مکتب قرآن است وباید پیشتاز نشر معارف قرآنی باشد، گفت: در بسیج بهترین ظرفیت را برای آموزش و ترویج معارف قرآنی را داریم.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۶۸
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
شجره طیبه بسیج تربیت یافته مکتب قرآن است/ بسیج بهترین ظرفیت را برای نشر معارف قرآنی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در جمع داوطلبان مسابقات قرآنی تویسرکان اظهار کرد: قرآن کریم دانش نامه زندگی متعالی انسان است که عمل به فرامین این کتاب مقدس موجب عزت و اقتدار امت اسلامی و مانع نفوذ و استبداد دشمنان است.

وی با بیان اینکه شجره طیبه بسیج تربیت یافته مکتب قرآن است و باید پیشتاز در نشر معارف قرآنی باشد، ادامه داد: یکی از راهبردهای دشمنان در مسئله اسلام ستیزی، کم رنگ کردن نقش قرآن و حضور معارف آن در جامعه است، که ما در بسیج بهترین ظرفیت را برای آموزش و ترویج قرآن و معارف آن را داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان تلاوت قرآن را موجب برکت در زندگی شخصی و اجتماعی برشمرد و گفت: در مسیر تربیت صحیح فرزندان در خانواده از اصل تمسک به قرآن و تلاوت آن نباید غافل شد که ترسیم مسیر صحیح تربیتی یکی از مهم‌ترین معارف قرآنی است.

وی رشد جلسات قرآن در مساجد و محلات را یکی از مهم ترین رویش‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که هر پایگاه مقاومت بسیج ما یک هسته قرآنی فعال باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار