اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اردبیل با هزار میلیارد تومان اعتبار

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با همکاری شرکت آبفای کشور و بانک پاسارگاد، تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اردبیل با هزار میلیارد تومان اعتبار اجرا و تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۹۱
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اردبیل با هزار میلیارد تومان اعتبار
صدیف بدری، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار کرد: در ارتباط با تکمیل و اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر اردبیل، با عضو هیئت مدیره بانک پاسارگاد و عضو هیئت مدیره شرکت مهندسی آبفای کشور، جلسه‌ای برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.
وی افزود: در این جلسه مقرر شد که بانک پاسارگاد نسبت به سرمایه‌گذاری برای اجرا و تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اردبیل پس از بررسی کارشناسی و با مساعدت‌های شرکت آبفای کشور، با نظر مساعد اقدام کند.رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به اینکه پیش از این دستور اخذ اعتبار ماده ۵۶ توسط شرکت آبفا کشور ذیل درخواست اینجانب درج شده بود، خاطرنشان کرد: پیرو همین پیگیری، شرکت آبفای کشور نیز در این جلسه متعهد شد از طریق یکی از بانک‌های کشور نسبت به اخذ اعتبار ماده ۵۶ در اسرع وقت اقدام کند.
بدری اخذ دستور اقدام برای فاضلاب شهر اردبیل به مبلغ یک‌هزار میلیارد تومان (۵۰۰ میلیارد توسط بانک پاسارگاد به‌صورت سرمایه‌گذاری و ۵۰۰ میلیارد از طریق ماده ۵۶ توسط شرکت آبفا کشور) را از نتایج این جلسه برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار