خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛

همراهی، بصیرت و ولایتمداری‌ از شاخصه های خانواده پاسداران است

همراهی، بصیرت و ولایتمداری‌ از شاخصه های خانواده پاسداران است
سردار رفیعی آتانی گفت: بصیرت،ولایتمداری،حجب و حیا،همراهی با همسران در پیشبرد ماموریت‌های محوله،قناعت و حضور در تمامی صحنه‌ها از شاخصه های خانواده پاسداران می‌باشد و ما به وجود چنین خانواده‌هایی افتخار می‌کنیم. 
کد خبر: ۹۶۳۸۲۱۷
|
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد علیه السلام شهرستان قزوین و خانواده آنان گفت: بصیرت، ولایتمداری، حجب و حیا، همراهی با همسران در پیشبرد ماموریت‌های محوله، قناعت و حضور در تمامی صحنه‌ها از شاخصه های خانواده پاسداران می‌باشد و ما به وجود چنین خانواده‌هایی افتخار می‌کنیم. 

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت: پشتیبانی همسران پاسداران، ایجاد محیط آرام در خانواده، تربیت فرزندان و حمایت همه جانبه از همسرانشان سبب شده تا مجموعه سپاه بتواند بیش از پیش در تحقق وظایف محوله و اجرای ماموریت‌های خود موفق عمل کند و نیمی از اجر مجاهدت‌های پاسداران متعلق به همسرانشان می‌باشد. 

 

فرمانده ارشد نظامی استان خاطرنشان کرد: هر چه پاسداران در محیط کاری موفق هستند به واسطه قرارگاه مطمئن فرماندهی در خانه است فلذا پاسداران باید قدردان همسران خود باشند. 

 

در پایان سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: هدف از این برنامه تقدیر و تشکر از خانواده پاسداران بوده که همسران خود را در ماموریت‌های سپاه همراهی می‌کنند و یکی از رموز موفقیت پاسداران در ماموریت ها را خانواده‌های خوب آنان عنوان کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۶

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار