خبرهای داغ:

بسیجیان از بانوان کارآفرین سرخه تجلیل کردند

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه از برپایی مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین در حوزه صنعت حوله بافی به مناسبت روز کارگر در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۴۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت روز کارگر، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه با کارآفرینان پایگاه دیدار و از او تجلیل کردند.

خاتون ابراهیمی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت روز کارگر و در راستای تجلیل از زحمات کارگران، اعضای شورا پایگاه در کارگاه ننه کوکب حضور یافته و با اهدای هدایایی به بافنده ها از زحمات و تلاش های آن ها قدردانی کردند.

او افزود: همچنین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، مراسم جشن و تقدیر از سر گروه ها توسط متربیان حلقات صالحین و از مربی حلقات تجلیل شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) ادامه داد: در راستای اجرای طرح سفیران مهر، تیم گشت سفیران با هدف تذکر لسانی در سطح شهر حضور یافتند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: نشست اعضای شورا با هدف انجام برنامه ریزی تابستانه و برپایی اردوها تشکیل و اعضا پیشنهادات خود را عنوان کردند.

گفتنی است جلسه صندوق قرض الحسنه کوثر پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر با حضور مسوول صندوق و اعضای در مسجد انصار تشکیل و وام دهی به دو نفر از خواهران به مبلغ هر نفر 30 میلیون ریال انجام شد.

همچنین تیم گشت سفیران مهر این پایگاه نیز برگزار و تذکر لسانی به پنج نفر در قالب تیم هفت نفره انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار