خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

کتاب مجموعه وصایای شهدای استان قزوین رونمایی می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برای نخستین بار در کشور«کتاب فار»، مجموعه وصایای شهدای استان که توسط، حسن شکیب زاده تدوین شده است، رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۲۷۳۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا با اشاره به رونمایی مجموعه وصیت‌نامه شهدای استان گفت: این مجموعه در قالب 3 جلد کتاب، تحت عنوان فار تدوین شده است که جلد اول آن شامل وصیت‌نامه 313 شهید است و برای نخستین بار در کشور به مناسبت روز بزرگداشت شهدا رونمایی می‌شود.
وی با بیان اینکه همزمان با روز بزرگداشت شهدا از خانواده شاهد و ایثارگر با هدف تجلیل از آنها دیدار می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این دیدارها با بنیاد مشارکت داشته باشند تا تعداد بیشتری از خانواده‌ها دیدار به عمل آید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه 22 اسفند سال 58 به تدبیر خردمندانه امام خمینی(ره) بنیاد شهید تشکیل شد، گفت: به مناسبت یاد شده، این روز را به نام بزرگداشت شهدا نامگذاری کردند.
این مسئول افزود: بنیاد در این روز برنامه‌های مختلف و متنوعی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام و خاطره شهدا برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه بنیاد از چند سال گذشته به مناسبت روز بزرگداشت شهدا برنامه‌های خوبی را اجرا کرده و دستگاه‌های اجرایی از این برنامه‌ها حمایت کردند، گفت: امسال نیز از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم همانند سال‌های گذشته از برگزاری برنامه‌های امسال پشتیبانی کنند

 

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار