خبرهای داغ:
محمدی

ایران، عامل رسوایی صهیونیست هاست

کد خبر: ۸۵۳۹۰۶۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در راهپیمایی روز قدس در اصفهان، ضمن قدر دانی از مردم به واسطه حضور در این هوای گرم و زبان روزه، گفت: این حضور باشکوه، استثنایی، تأثیرگذار و تعیین کننده نشان دهنده عزت، ایمان، پایداری و صبوری ملت ایران است.
وی با اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس توسط حضرت امام خمینی(ره)، گفت: این نامگذاری به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس شریف صورت گرفته است و در ۳۶ سال گذشته روز به روز بر شکوه آن افزوده می شود.
وزیر دادگستری با اشاره به اینکه چشم امید مردم فلسطین و حزب الله لبنان به ایران است، گفت: ۳۵ سال گذشته که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسیده تمام عملیات ها در فلسطین و لبنان با پیروزی مواجه شده و این امر رژیم صهیونیستی را دچار وحشت کرده است.
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران به عنوان حزب الله امروز، رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را به دریوزگی و بیچارگی دچار کرده است.
پورمحمدی با بیان اینکه هنوز برخی از زمین های کشورهای اسلامی در تصرف صهیونیست هاست، گفت: انقلاب اسلامی ایران اشغالگری رژیم صهیونیستی را متوقف کرد و این رژیم را در سیر نزولی قرار داد که پشت سرهم مجبور به پذیرش شکست شده است.

وزیر دادگستری افزود: تمام دنیا امروز شاهد قدرت نمایی دیپلمات های کشورمان که با استقلال و محکم در مذاکرات هسته ای مقابل قدرت های جهان ایستاده اند، هستند.

وی افزود: صلابت و استقلال دیپلمات های کشورمان در این مذاکرات موجب سربلندی و سرفرازی ملت ایران در جهان شده است.
وزیر دادگستری اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۶ میلیون آواره فلسطینی در سایر کشورها و صدها هزار فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی هستند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به جایگاه ویژه مسجد الاقصی در دین اسلام به عنوان قبله اول مسلمانان و محل عروج پیامبر اسلام(ص)، گفت: ملت ایران همانگونه که برای دفاع از قبله اول مسلمین فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می دهد، مقابل حملات ددمنشانه آل سعود که در کنار حرم نبوی خیمه زده اند به مردم مظلوم یمن، سکوت نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها برای تشکیل این رژیم جعلی ۱۶۰ سال توطئه و مقدمه چینی کردند، گفت: اگر به تاریخ تشکیل این رژیم جعلی آگاهی داشته باشیم، هوشیاری و عزم ما برای دفاع از قدس شریف جدی تر خواهد شد.

حجت الاسلام پورمحمدی صهیونیست ها را مبداء رباخواری و مال اندوزی شدید در دنیا در طی چند قرن گذشته دانست و گفت: شبکه های پیچیده رباخواری ۲۰۰ تا ۳۰۰ سال اخیر مربوط به این قوم نا نجیب بوده است که پیوسته شدید ترین دشمنی را با مسلمانان داشته و بدنبال فساد و آتش افروزی بوده اند.

وی با ابراز تأسف از اینکه صهیونیست ها به عنوان فرهنگ ساز و تمدن ساز امروز جهان معرفی شده اند، گفت: اگر امروز در این مکان جمع شده ایم علیه این فرهنگ شعار داده و یک نهضت عظیم رهایی فرهنگی به راه انداخته ایم.

وی همچنین به حمایت غرب از گروه های تکفیری و داعش اشاره کرد و گفت: هم اکنون این دست سازهای کشورهای استکبار، بلای جان خودشان شده اند تا حدی که خودشان اعتراف کرده اند این جمهوری اسلامی ایران است که می تواند ما را از دست آنها رها کند.

حجت الاسلام پورمحمدی تأکید کرد: وجهه این تروریست ها آشکار شده و حامیامیانشان دیگر نمی توانند از آنها دفاع کنند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران خاطرنشان کرد: همه دنیا شاهد این مذاکرات هستند که در طی آن ملت ایران، نمایندگان باعزت ایران اسلامی و دیپلمات‌های ما با قامتی استوار از حقوق ملت دفاع می‌کنند و انقلاب ما را جهانگیر و جهان‌شمول می‌کنند.

وزیر دادگستری دولت یازدهم خاطرنشان کرد: امروز 15 روز است که وزیر امور خارجه آمریکا با تمام معاونان و سایر وزرا در وین هستند و همه کارهایشان را کنار گذاشته‌اند و این حاوی این پیام به دنیاست که جایگاه، نقش مردم و تأثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران را به اثبات رسانده است.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار