مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

زنده نگه داشتن یاد عاشورا و شهدا، زنده نگه داشتن اسلام است

هر کس به اندازه ای در زنده نگه داشتن عاشورا نقش دارد و اگر یاد عاشورا و شهدا را زنده نگه داریم اسلام را زنده نگه داشته ایم.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۶۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مراسم یادواره ۱۲ شهید روستاهای خراسانلو گفت: هر کس به اندازه ای در زنده نگه داشتن عاشورا نقش دارد و اگر یاد عاشورا و شهدا را زنده نگه داریم اسلام را زنده نگه داشته ایم.

حجه الاسلام متین افزود: عاشورا باعث شد رنگ و لعاب اسلام دوباره زنده شود و شهدای ما همان کاری را کردند که امام حسین (ع) در عاشورا کرد و زنده نگه داشتن عاشورا باعث شد، که ما همچنان با استکبار مبارزه می کنیم.

وی اظهار داشت: اگر امروز مسلمانان در جهان ارزش دارند به برکت دین مبین اسلام، قرآن و عاشورای حسینی و همچنین زنده نگه داشتن یاد و نام امام حسین (ع) در دل ها است.

حجت الاسلام علی متین: بعثت پیامبر آغاز دین عمومی اسلام و غدیر تداوم اسلام احمدی و نبوی تا روز رستاخیز است.

وی در ادامه اضافه کرد: مردم در زمان حضرت علی (ع) شخصیت حضرت را ترور کرده بودند و ایشان را به عنوان امام نمی شناختند بلکه وی را دزد می نامیدند.

حجت الاسلام متین تاکید کرد: باید یقین بدانیم که امام حسین (ع) با شهادت خود موجب بقا، تکامل و پیشرفت دین مبین اسلام شد و حال باید سبک، سیره و روش آن حضرت را در زندگی خود جاری و ساری سازیم.

وی اظهار کرد: عاشورا تثبیت سلامت و صلابت بعثت نبوی و همچنین غدیر علوی تا ظهور منجی عالم بشریت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: هرکسی به هر نحوی که برای عاشورا کار زینبی می کند و در واقع تلاش دارد تا با زنده نگه داشتن عاشورا برای ثبت و رونق دین اسلام کمک کند.

گفتنی است یادواره ۱۲ شهید روستاهای خراسانلو، کوه زین و مهستان با حضور سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر، حجه الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر، بخشدار بخش مرکزی شهرستان ابهر، امام جمعه شهر صائین قلعه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر، رئیس بنیاد شهید ابهر، ناحیه ابهر، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع روستای خراسانلو برگزار شد.

لازم به ذکر است در این مراسم مداح اهل بیت نور بهمنی به مداحی پرداخت و پرچم های حرم حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در بین مردم و مسئولین تبرک شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار