خبرهای داغ:
رئیس ستاد 9 دی کشور:

فتنه گران در کشور حیات سیاسی دارند/سردمداران فتنه آمریکا و انگلیس هستند

علی محمد نائینی گفت:دشمن از تجربیات 26 کشور که در آن انقلاب رنگی را انجام داده بود در فتنه 88 را استفاده کرد
کد خبر: ۸۶۱۳۴۶۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزار ش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ علی محمد نائینی رئیس ستاد حماسه 9 دی کشور در مراسم 9 دی شهرستان گرگان اظهار کرد :انقلاب سلامی بر پایه دین و با رهبری شیعه به پیروزی رسیده است و از ابتدای انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی خط تهدید و نفوذ فعال بوده و به شکلهای مختلف دشمن از تجربیات مختلف خود برای مقابله با انقلاب بهره‎گرفته است.

وی با بیان اینکه شکست‎های مختلفی در طول تاریخ انقلاب به آن وارد شده است، گفت: از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‎های زیادی برای دگرگونی انقلاب اسلامی شکل گرفته که می‎توان به تحریک گروه‎های تروریستی، تجزیه طلب ها، جنگ اقتصادی و تحریم و اختلال در روبط ایران با سایر کشورها، ناآرام سازی و براندازی جمهوری اسلامی ایران در طول حیات انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه فتنه 88 بدون شک در این راستا طراحی شده بود، افزود: انتخابات در ثبات و اقتدار سیاسی برگزار شد و زلزله‎ای را در دنیا به تعبیر مقام معظم رهبری با حضور 45 میلیون ایرانی به پا کرد.

نائنی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بارفراندوم سال 1358 مشخص شد، گفت: درحالی که هیچ خطری متوجه انقلاب اسلامی نبود دشمن با دروغ و افترا و تهمت بر علیه نظام و با تکنیک‎های پیچیده عملیات روانی و با بکارگیری از اتاق فکر آمریکایی و تجربیات تجزیه و نابودی انقلاب‎ها در کشورهای دیگر ورود پیدا کردند.

وی با بیان اینکه دشمن از تجربیات 26 کشور که در آن انقلاب رنگی را انجام داده بود در فتنه 88 را استفاده کرد، ابراز داشت: شش تا 9 گزینه برای سیاست مداران آمریکایی برای ایجاد فتنه پیشنهاد شده بود و واکنش‎های ایران را نیز بررسی کرده بودن و به این نتیجه رسیدن که بهترین روش برای فروپاشی انقلاب اسلامی فروپاشی بر اساس انتخابات بوده است.

هر چه جلو تر می‎رویم آثار توطئه از فتنه 88 بیشتر دیده می شود

رئیس ستاد حماسه 9 دی کشور با بیان اینکه هر چه جلو تر می‎رویم آثار توطئه از فتنه 88 بیشتر دیده می شود گفت: رسانه‎های غربی قبل از انتخابات فعال بودند و مدارک اطلاعاتی و سرویس‎های اطلاعاتی غربی همگی در فتنه 88 فعال بودند.

نائینی با بیان اینکه با حوادث فتنه سال 88 امنیت و آرمان‎ها و وجهه نظام جمهوری اسلامی ایران به خطر افتاد، افزود: در کشوری که تا سال 88 حدود 30 انتخابات برگزار شده و نگاه دنیا این است که انتخابات مشارکتی و رقابتی و سالم دارد  فتنه گران در سال 88 همه این سند انتخابات سالم را به چالش کشیدند.

وی با بیان اینکه فتنه گران با تبلیغ و ترویج ذهنیت مردم را برای ایجاد تقلب ایجاد کردند، گفت: افراد با سابقه همراه حضرت امام(ره) که در مسئولیت بالای نظام بودند  با پرچم دفاع از مکتب امام(ره) به میدان آمدند و به جنگ میراث امام(ره) و ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ورود پیدا کردند.

نظام جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بعضی از شعار «مرگ بر ولایت فقیه» فتنه‎گران حمایت یا سکوت کردند، گفت: این شعاری عامل اصلی موفقیت ما بود و فتنه گران با هدف دادن این جایگاه که باعث موفقیت ما در مسائل داخلی و خارجی و ستون اصلی نظام بود این جایگاه را هدف قرار دادند.

نائینی با بیان اینکه در این فضا که یک فضای غبار آلود بود، بسیاری از مردم در تشخیص درستیدچار مشکل شدند و هشت ماه مشکلات زیادی به کشور تحمیل شد، ابراز داشت: در فتنه 88 معلوم شد که دشمن توانسته درست یارگیری کند و توانست باسرعت عجیبی بین نیروهای داخلی و خارجی فتنه یک ائتلاف شکل دهند و بلافاصله نیروهای داخلی همه تبلیغ خود را به پیاده نظام دشمن تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه رسانه‎های غرب تصویر بی ثبات انقلاب اسلامی را ایجاد کردند، گفت: این فتنه چند لایه داشت و یک لایه آن انسان‎های کف خیابان بود و لایه دیگر اتاق فکر و کسانی بود که این فتنه را طراحی کردند و حال نیز در کشور حیات سیاسی دارند.

وی با بیان اینکه سران واقعی فتنه سردمداران آمریکایی و انگلیسی بودند، گفت: امروز یک هزار و 200 اتاق فکر و دانشگاه بدون دانشجو در کشور غرب فعال هستند و روش‎های مقابله  با انقلاب را طراحی می‎کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار