خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:

رمز پیروزی در اطلاعت از رهبری است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: امروز همه دنیا در برابر اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی قرار گرفتند و رمز موفقیت ما در اطلاعت از امام خامنه‎ای است.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۳۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ سردار تقی مهری درچهارمین یادواره 313 شیهد گردان حمزه سید الشهداء لشگر کربلای 4 که در مصلی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: ما باید به شهدا و خانواده شهدا ارزش قائل شویم چرا که شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

وی شهدا را زنده و ناظر بر عمال ما دانست و گفت: شهدا بهترین الگو برای جوانان ما هستند چرا که باعث شدند با پیروی از اسلام و مکتب امام (ره) که در روشنگری و هدایت ملت ایران نقش بی‎بدیلی داشت توانستند در برابر طاغوت به پیروزی برسند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس استکبار جهانی نتوانست به اهداف خود برسد و بر این اساس دست به توطئه‎های گسترده زد.

مهری با بیان اینکه استکبار جهانی گروهک‎های تروریستی را ساماندهی کرد اما نتوانست به اهداف شوم خود برسد، افزود: گروه‎های مختلفی انقلاب اسلامی را تحمل نمی‎کردند و سعی داشتند که انقلاب اسلامی به فروپاشی بکشانند اما جوانان در عرصه‎های مختلف به دشمنان ما فرصت چنین کاری را ندادند.

وی لشگر 25 کربلا را یکی از عوامل مهم جنگ دانست و ابراز داشت: لشگر 25 کربلا در دو عملیات کربلای ۵ و والفجر ۸ که سرنوشت ساز تاثیرگذار بود توانستند با اقتدار در برابر دشمن سربلند و پیروز شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا رمز موفقیت رزمندگان ما را ایمان بیان کرد و گفت: امروز همه دنیا در برابر اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی قرار گرفتند و رمز موفقیت ما در اطلاعت از امام خامنه‎ای است.

مهری به نقش گردان حمزه سید الشهدا در هشتس ال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این گردان با کمترین تجهیزات نظامی در مقابل با سلاحهای پیشرفته رژیم بعث پیروز بود و در عملیات والفجر 8 به خوبی نقش حمایتی را ایفاء می‎کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار