خبرهای داغ:
سردار نقدی در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت باهنر:

اگر مجلس به دست غارتگران بیت المال بیفتد،کشور دچار تلاطم می شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تاکتیک دشمن در قبال ملت بزرگ ایران تغییر کرده است و اگر در گذشته از مردم می خواستند که رای ندهند، امروز از ملت ایران می خواهند که به کاندیدای مورد قبول آنها رای بدهند که این موضوع نشان از دخالت آشکار آنها در امورات داخلی کشور است و زنگ خطری برای ماست و اگر مجلس به دست غارتگران بیت المال بیفتد، کشور دچار تلاطم می شود.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۶۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج،سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت باهنر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، خواستار خیر و برکت برای امورات پیش روی نظام اعم از انتخابات هفته جاری شد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی مقاومت در برابر استکبار جهانی است، افزود: خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که بعد از 37 سال به قدر سرسوزنی تغییر نیافته و از طاغوتیان دور مانده است.

سردار نقدی ضمن تاکید بر اینکه صحیفه امام، راه گشای نظام ماست، خاطر نشان کرد: آرمان انقلابی را امام تعریف نموده و همین موضوع سبب ساز تسهیل مسیر برای افراد با اخلاص است که انقلاب را با هیچ داعیه و امتیازی پیش می برند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به خطر نفوذ دشمن در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه وسیعی در سال 2016 توسط کنگره امریکا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران تصویب شده است اما ما اجازه این کار را به آنها نخواهیم داد.

وی افزود: حرف حق زدن و انتقاد کردن نیروهای حزب اللهی باعث شده که برخی به آنها تندرو بگویند، در حالی که افراطی خواندن بسیج و نیروهای ارزشی،در راستای تکمیل پروژه نفوذ است.

سردار نقدی ضمن انتقاد از دخالت کشورهای بیگانه همچون انگلیس و آمریکا در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: تاکتیک دشمن در قبال ملت بزرگ ایران تغییر کرده است و اگر در گذشته از مردم می خواستند که رای ندهند، امروز از مردم می خواهند که به کاندیدای مورد قبول آنها رای بدهند که این موضوع نشان از دخالت آشکار آنها در امورات داخلی کشور است و زنگ خطری برای ماست و اگر مجلس به دست غارتگران بیت المال بیفتد، کشور دچار تلاطم می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ما این همه شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردیم که در مقابل آنها آزادانه تصمیم بگیریم و نگذاریم در امورات داخلی ما دخالت کنند.

وی افزود: دشمن تحول به عقب ایران را می خواهد تا مرتجع گردد و رهبرانقلاب اسلامی در سالروز بسیج اشاره کردند که دعوای جهان امروز در قبال جمهوری اسلامی ایران، جنگ مابین استعمار و اسلام است.

سردار نقدی تاکید کرد: این روزها، روزهای حساسی برای انقلاب اسلامی است و آمریکا و کشور های بیگانه به انتخابات ایران چشم طمع دوخته اند، چون برای منافع خود احساس خطر نموده اند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اسرائیل را در سال 2025 نابود شده دانست و گفت: همانطور که در سال 1970 حدود 50هزار آمریکایی را از ایران بیرون کردیم، پس اسرائیل هم رفتنی است.

وی افزود: آمریکا در طی 37 سال به برنامه های کلان و تعمیم بودجه در صدد براندازی انقلاب بوده اما این تلاش هایش به شکست منجر شده است و این انقلاب، آتش بیداری را در یمن،سوریه، فلسطین، لبنان،نیجریه و... شعله ور کرده است.

سردار نقدی ابراز داشت: یکی از مسئولین مرکز اسلامی آمریکا نقل می کرد ما نمی توانیم تغییر انقلاب اسلامی را مطرح کنیم چون آمار مذهبی را تفتیش عقاید و جرم می دانند ولی واقعیت را با دیگاه مقایسه آمار مراکز اسلامی می گوییم، اینکه در 20 الی 30 سال پیش، 3 مرکز اسلامی در اینجا بوده که الان 130 مرکز شده و بسیاری از مردم، کلیسا را خریداری و تبدیل به مسجد یا مرکز اسلامی کرده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اسرائیلی که خود را ارتش افسانه ای می دانست 3 بار از فلسطینیان دست خالی در غزه شکست خورده است، همچنین آمریکا از هیچ گونه جنایت، خیانت و کینه ورزی در شرق و غرب کم نگذاشته ولی آنچه می بیند، عکس اهدافش بوده است.

سردار نقدی با اشاره به بیان رهبری معظم از شکوفایی انقلاب اسلامی ابراز داشت: آمریکای وحشت زده هر توطئه ‎ای را انجام می‎دهد تا انقلاب را بخشکاند ولی این انقلاب همچون باغ گلی است که عطر آگینی آن فضای جهان را مملو ساخته است و ایشان این نگاه را تحلیل گرایانه ندانسته بلکه انتقال اطلاعات معرفی نموده‎اند.

وی افزود : متاسفانه برخی دوستان آمریکایی از داخل، تسخیر لانه جاسوسی را زیر سوال می‎برند و باید گفت اگر آمریکا شاه را با خودبرد برای راه اندازی کودتای دیگر در ایران بود که با روشنگری دانشجویان توانستند این توطئه از پیش طراحی شده آمریکا را از بین ببرند.

وی امام راحل را آگاه بر مسائل سیاسی منطقه‎ای خواند و ادامه داد: امام بر شخصیت آمریکایی صدام واقف بوده و در 31 شهریور 59 صدام از جهت ارتباط با آمریکا و دستورگیری از مقام بالاترش تحریم جنگی علیه ایران را به کار گرفت این در حالی است که روزنامه فیگارو به انتشار مطلب پرداخت که آمریکا جنگ علیه ایران را بر صدام تحمیل کرده و صدام دست آموز آمریکا به وظیفه از پیش طراحی شده خود می‎پرداخت.

رییس سازمان بسیج مستضعفان تاکید کرد:آمریکا با ناجوانمردی بسیاری همه کشورهای جهانی جز 2-3 کشور را در جنگ با ایران وارد ساخت نه به شکل مستقیم که ارتش بیاورند بلکهه با ارسال سربازان، مشاوران نظامی، فرماندهان، تجهیزات،هواپیما انجام میدادند به گونه‎ای که سربازان عراقی استفاده از هواپیما را یاد نداشته و خلبانان فرانسوی آموزش پرواز را داده‌اند.

وی با بیان اینکه مرور جنگ برای بسیاری از مسوولان ضروری است تصریح کرد: آمریکا سکوهای نفتی ما را در جنگ نابود می‎کرد افسران خودش را به ستاد فرماندهی در عراق می‎فرستاد و سندهای نقش آمریکا در جنگ تحمیلی را که در خبرگزاری بسیج وجود دارد را رصد کرده و بخوانید تا از واقعیت آمریکا در جنگ ایران پرده برداشته شود.

سردار نقدی افزود: ادامه جنگ سخت افزاری در دوران دفاع نقدس در سال 88 به عنوان فتنه نرم رو نمایی شد و بسیاری از سایت های شبکه ای رسانه ای جهانی از پمپاژ عملیاتی علیه ملت ایران دست برنداشته ولی باز هم به یاری خدا در جنگ نرم نیز شکست خورده و جای تاسف است که بسیاری از چهر ه های فتنه گران که به اهداف خود نرسیدند به کاخ سفیذ پناهنده شدند.

وی گفت: فتنه گران باز دست از کینه ورزی به انقلاب برنداشته و در نامه‎ای به آمریکا نوشتند تا ایران را از نظر اقتصادی تحریم کنید و به گفته مقام معظم رهبری تا مردم را از اهداف انقلابی خسته نمایند و در جنگ اقتصادی به نشان اعتراض به خیابان‎ها بیایند و هر بار وزیر خارجه امریکا یا رییس جمهور آمریکا سوار بر هواپیمای اختصاصی درصدد امتیاز دهی به کشورهایی بوده اند که تحریم فلج کننده‌تری علیه ایران روا داشته باشند که در 15 فروردین 94 رییس جمهور آمریکا از شکست در تحریم اقتصادی بیان داشت.

وی در ادامه افزود :تیر ماه 94 هر کدام از کشورهای باج بگیر آمریکا بعد از بی اثری تحریم‌ها کم کم رو به سستی گشته و از اینکه نتوانستند مردم گرسنه از دستاورد آمریکایی را به خیابانها بیاورند کلافه شدند.

وی با بیان اینکه آمریکا دزد خلع سلاح شده است گفت: آمریکا همه تیرهای خد علیه ایران را روانه ساخته و از تمام ابزارهای ممکن بهره گرفته حال با چرب زبانی سراغ ایران آمده است و از ارسال پیام نوروزی تا سفره هفت سین در کاخ سفید و دادن افطاری و می‎خوهد ادعای کذب خود را مبنی بر دوستی با ملت ایران اعلام دارد که تکرار ماجرای قرآن به نیزه زدن معاویه است.

سردار نقدی از اقتصاد مضمحل آمریکا گفت و بیان داشت: آمریکا در این 37 سال جنگ با ایران نفسش به انتها رسیده و تا کنون بیش از 19 هزار میلیارد دلار بدهی دارد آمریکایی که روزی 1000 میلیارد ذخیره ارزی داشته است و روزانه مبلغ بدهی2.5 میلیارد اضافه می‎شود که با یک حساب سرانگشتی این بدهی در اسفند سال آینده به 20 هزار میلیارد دلار خواهد رسید.

وی از پذیرش چرب زبانی آمریکا توسط لیبی انتقاد کرد و گفت: آمریکا لوله‌های خود را در چاه‎های نفت لیبی کشانده و تا جایی که میسر است از منابع نفتی این کشور بهره می‎گیرد و به قدری آشوب در لیبی وجود دارد که ایران سفارتخانه خود را به تونس برده است یا در کویت که به بهانه مانور آزاد نفت را مفت می‎برد و این است دوستی آمریکا که خوش باوران داخلی باید توجه داشته باشند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه آمریکا از توان باز ایستاده است، اشاره کرد: زمانی ناوهای آمریکا به منطقه‎ای وارد می‎شدند آن منطقه سقوط میکرد؛ در شرایط کنونی جوانان ما تفنگداران آمریکایی را همچون موشی می‎گیرند که بعضی از ترس دچار اختلالان روانی شده بوده‎اند این است آمریکای شجاع؟! و حال انگلیس ترسو که جای خود دارد؟!

وی گفت: آمریکا دیگر در عرصه ‎های مختلف اعم از سیاسی قدرت تصمیم گیری ندارد کمپ دیوید، سوریه، عراق که همه جا منکوب نظام اسلامی است نه دوستی آمریکایی؛ ملت ایران نفس آمریکا را ربوده است پس از این روست که از در دوستی وارد می‎شود.

وی افزود:آمریکا از موضع تخاصم شکست خورده است و حال از سر گیری نفوذ را با شیوه دوستی طرح ریزی کرده است حواس مان باشد دشمن جنایتکار دشمن دوست ما نخواهد شد و هر گونه تعاملی ما را هزار سال به عقب می‎کشاند.

سردار نقدی با اشاره به حکومت امیر المومنین (ع) گفت: وقتی حکومت را از حضرت علی(ع) به بقیه سپردند 1000 سال بشر دوندگی داشت تا بتواند حکومت اسلامی را درک کند اگر غفلت کنیم 1000 سال طول می‎کشد تا یک نظام اسلامی را بیابیم.

وی با انتقاد از اینکه برخی رجال سیاسی آزاد سازی پول‌های بلوکه شده را به دیپلماسی قوی ارتباط می‎دهند خاطر نشان کرد: سپاه‌پاسداران جیسون رضاییان را که از طریق نفوذ توانسته بود به بسیاری از شخصیت های نظام نزدیک شود را دستگیر کرد، رضاییان با عنوان خبرنگار وارد ایران شد و با بودجه برخی مردان سیاست تئوری علیه ایران می‎داد تا اینکه در صف اول سالن اجلاس کنار مسئولان نشسته و یا از طعم دلخواه آدامس رییس جمهور مطلع و یا با بسیاری از سران کشور عکس های خانوادگی گرفته بود که بسیار برای ملت ما زننده است.

وی با اشاره به سازمان‌های مخوف غرب که در حال شکل گیری در ایران است افزود: این سازمان ها با عناوینی همچون حمایت از حقوق زنان،کودکان، محیط زیست، حیوانات، کودکان بی سرپرست در حال درس دهی می‌باشند و به بسیاری از روستاها نفوذ کرده‌اند و یا اینکه جاسوسان ایرانی برای عدم شناسایی به جای ورود به هتل‌ها به خانه های مردم راه یافته‌اند و نفوذ یعنی این! و نباید فریب خورد.

وی گفت: روزهای حساسی در پیش رو داریم و نباید به خاطر طمع، دنیا محوری دروغ افراد آمریکا محور را بر آخرت خود برگزینیم که تعامل با آمریکا خساراتی دارد که در کتاب ها نمی گنجد.

وی با اشاره به بیانات رهبری معظم تاکید کرد: حضرت آقا در آذرماه 94 از نفوذ دشمن ملت را آگاه ساختند و باید دانست نفوذ در دو شکل فردی و جریانی صورت می‎گیرد در نوع فردی یک فرد با اسم مستعار وارد کشور شده و به جاسوسی می‎پردازد تا تصمیمات مسئولان را تغییر دهد مثل جیسون رضاییان و بعد از دستگیری او توسط سپاه امریکا انتقاد کرده بود که این خبرنگار قصد انتشار حرف های مردم را داشته و آزادیخواه بوده و آزاد سازی یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار پول بلوکه شده را منوط به آزادی او دانست و سپاه، تا این هواپیمای پول به آسمان ایران وارد نشد وحدود 15 نفر ایرانی دستگیر شده در آمریکا آزاد نگردید رضاییان را ندادند حال آقایان پول های آزاد شده را به دیپلماسی خود مربوط می کنند همان هایی که در دانشگاه تهران صحبت کرده و ترس از آمریکا را تا حدی داغ مطرح داشته که آمریکا ابرقدرتی است که با یک فشار کلید می تواند ایران را بر باد دهد؟!

وی ادامه داد: آمریکا را فقط با زبان زور می توان سر جایش نشاند که سپاه خوب توانست از این مسئولیت برآید و مسئولانی که با شکوه به مقامات آمریکایی از خالی بودن خزانه یا وابستگی کامل به آمریکا را باید با انتخاب صحیح و شناساندن به سایرین از عرصه انتخاباتی حذف نمود.

وی با انتقاد از کسانی که مرزبندی خود را علیه انگلیس مشخص نمی کنند افزود: ما نمی گوییم به صراحت برخی انگلیسی هستند ولی چرا مرزبندی نمی کنند با دشمن خارجی و چرا مرگ بر انگلیس و آمریکا را در موضع خود قرار نمی دهند، وی برخی از کاندیداها را افرای ترسو دانست که آمریکا را خشن متصور ساخته‌اند لذا در برابر او کرنش می‎کنند و زمانی که در مسند کارها قرار بگیرند همچون موریانه‎ای انقلاب را از درون میخورند و این یک دفعه اتفاق نخواهد افتاد.

نقدی از نفوذ جریانی چنین گفت: نفوذی که جامعه ما را به سمت شبکه سازی جاذبه‌های جنسی و مالی بیندازد و نگاه ها را جوری تغییر دهد که آمریکا مدنظرش است.

وی 5 مدل براندازی آمریکا را تشریح نمود: اول اینکه آمریکا می‌خواهد مردم ایران فکر کنند پیشرفت اقتصادی در گرو ارتباط با آمریکاست. دوم مردم فکر کنند آمریکای قبلی عوض شده و با آمریکای جدیدی روبرو هستند. سوم مردم ایران وقایع فلسطین و سوریه و ... را بی ارتباط با خود بدانند. 4 مردم را از آرمان های انقلابی دور سازد که توسعه اقتصادی توسط آمریکاست. 5 ارتباط با آمریکا آسایش، زندگی خوب دارد.

وی با انتقاد از خرید 114 ایرباس توسط دولت گفت: دولت قصد راه اندازی خط تهران واشنگتن را دارد  تا تعدادی خاص سوار شده و وقت شان معطل سوخت گیری نشود که در گذشته می بایست چند ایستگاه را تغییر می دادند و سوختگیری انجام می دادند با دو فروند می توان خط تولید 100 نفره را راه اندازی کرد و با 114 با تخمین یک  پنجم می توان شهری با 40 هزا متخصص در عرصه فنی، پهپاد و هواپیمای بی سرنشین را راه اندازی نمود و چه عزیزانی که با ااین هواپیماها عکس یادگاری گرفتند و این هواپیماها دور پرواز است و امکان جابجایی 500 مسافر را دارد و در مجموع 400 هزار مسافر می توانند راحت تر در آسمان آمریکا پرواز کرده و کالای لوکس را در براب نفت ارزان به ایران بیاورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار