خبرهای داغ:
شهردار منطقه 2 تبریز:

طرح شبدرى ائل گلی، خرداد ماه امسال به بهره بردارى می رسد

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 2 تبریز در آئین بهره بردارى از چهار طرح عمرانى خدماتى اين منطقه، اتمام طرح هاي نيمه تمام را از اولويت هاي شهردارى منطقه ٢ دانست و اظهار امیدواری کرد: طرح شبدرى ائل گلى كه با پایان عمليات تملك، وارد فاز اجرايي شده، در خرداد ماه به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۰۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رسول موسايي با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، بیان کرد: همانند دیگر نهادها و واحدهای وابسته به شهرداری تبریز، برنامه ریزی های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری منطقه 2 نیز، هم راستا با اهداف تبریز 2018 پیگیری می شود.

وی در توضیح ويژگى هاي اين طرح ها، اظهار داشت: سالن سرپوشيده دو منظوره شهید صادق عدالت اکبری، كه با مساحت ١٦٦٥متر مربع مساحت و هزینه 6 ميليارد و 250میلیون ريال ساخته شده، علاوه بر تامين فضاي مورد نياز براى ورزش جوانان و نوجوانان منطقه، مى تواند در مواقع بحران نيز، نقش موثرى در اسكان شهروندان ايفا كند.

شهردار منطقه 2 افزود: وجود زيرساختهاي ايمنى در مناطق مختلف شهر، از جمله ضرورياتي است كه شهردارى منظقه ٢ توجه ويژه اي به آن داشته و در اين راستا، ايستگاه آتش نشاني بلوار دكتر حسابي، با 7ميليارد و 900میلیون ريال هزينه و با هدف ارتقاي ضريب ايمنى در منطقه، ساخته شده که امروز به بهره بردارى می رسد.

وی همچنين با تشریح علت انتقال ساختمان پيشين خدمات شهرى، تصريح كرد: با ساخت ساختمان جديد خدمات شهرى منطقه ٢ در اول ویلاشهر با 450 متر مربع زيربنا و 8میلیارد و 500میلیون ريال هزينه، ساختمان پیشین به عنوان ساختمان راهنماى گردشگرى در خدمت شهروندان و گردشگران خواهد بود.

موسایی ادامه داد: چهارمین طرح عمرانی آماده بهره برداری، کتابخانه و خانه سلامت گلریز است که در راستای رفع نیازهای فرهنگی و بهداشتی ساکنین این محدوده، اجرا شده است.

وی یادآوری کرد: علاوه بر اين طرح ها، چندين نمازخانه و سرويس بهداشتى نيز به عنوان يكي از نيازهاي منطقه، ساخته شده و به بهره بردارى رسيد.

رسول موسايي با توجه به طرح توسعه باغات ائل گلى، خاطرنشان کرد: با تملك و الحاق باغاتي كه در نقاط مختلف از اطراف ائل گلى قرار دارد، وسعت اين پارك زيبا نيز افزايش خواهد يافت.

وى پایان رمپ پل كابلى را از طرح هاي نيمه تمامى دانست كه با تلاش عوامل اجرايي منطقه، در ماه آينده به بهره بردارى می رسد.

شهردار منطقه ٢، همچنين بیان داشت: كوى الهى پرست در محل تلاقي با كانال، بن بست بود و در حال حاضر شهردارى منطقه ٢ با ساماندهى و لايروبى كانال، تملك اراضي اطراف را نيز اجرايي کرده و مسير رفت و برگشت در دو طرف كانال را براى بهره بردارى در خرداد ماه آماده مى كند تا شهروندان و اهالی این منطقه، به راحتی بتوانند از این مسیر تردد کنند.

موسایی در زمینه توسعه فضای سبز منطقه 2 نیز گفت: شهرداری منطقه 2 بر اساس تاکید شهردار تبریز مبنی بر کاشت نهال در همه نقاط خالی از درخت در شهر، بیش از 35هزار اصله نهال در رفوژهای میانی و کناری خیابان ها و معابر غرس کرده است تا سهمی در نهضت درختکاری در سال جاری داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار