خبرهای داغ:
عیدانه شهرداری تبریز، در شب نیمه‌شعبان؛

طرح تقاطع غیرهمسطح‌ شهیدان ابراهیمی(گلپارک) افتتاح شد

کد خبر: ۸۶۸۰۸۳۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

خبرگزاری بسیج: طرح تقاطع غیرهمسطح‌ شهیدان ابراهیمی(گلپارک) با اعتبار 13 میلیارد تومان همزمان با نیمه شعبان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، همزمان با ولادت امام عصر(عج) و در آستانه حماسه آزادسازی فتح خرمشهر، با حضور شهردار تبریز، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم شهروندان تبریزی، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدان ابراهیمی(گلپارک) به بهره‌برداری رسید.

طرح تقاطع غیرهمسطح شهیدان ابراهیمی(گلپارک) با اختصاص هزینه ۱۳ میلیارد تومان به طول 620 و عرض 24.5 متر، در دو مسیر 7 متری رفت و برگشت طراحی و در مدت یک سال اجرا شده است.

با توجه به جنس خاک محدوده اجرای پروژه، اجرای 580 عدد شمع گذاری به عمق12 الی 18 متر، نشان‌دهنده حجم پیچیده و سنگین عملیات اجرای این پروژه است.

با بهره‌برداری از این پروژه کم‌نظیر، یکی از مهم‌ترین گره‌های ترافیکی شهر تبریز در مسیر اتصال ولیعصر به توانیر و پاسداران مرتفع شده و دستاوردهای آن در خدمت روان‌سازی محورهای ترافیکی شهر، حذف گره‌های ترافیکی، افزایش ایمنی تردد، صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان و در نهایت القای آرامش به عرصه عمومی این بخش از شهر قرار خواهد گرفت.

تقاطع غیرهمسطح گلپارک، در ادامه مشی ارزشی، فرهنگی و عمرانی شهرداری تبریز به نام زیبای «پروژه شهیدان ابراهیمی» متبرک شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار