خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی 3 حمزه:

عشق به امام حسین(ع) در جان و کلام رزمندگان ما جاری است

فرمانده لشکرعملیاتی۳حمزه(ع) گفت: فرهنگ شهادت طلبی و ایثار در راه خدا اولین درس مکتب عاشورا است، عشق به امام حسین(ع) و کربلای حسینی همیشه در جان و کلام رزمندگان ما جاری است.
کد خبر: ۹۲۷۱۱۸۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) طی سخنانی، اظهار کرد: نگاهی به سیره و منش رزمندگان اوج ارادت و عشق آن‌ها به سیدالشهدا را نشان می‌دهد، آنها در سخت‌ترین شرایط هم از یاد امام حسین(ع) غافل نبودند و با عشق به امام و اهل بیت شان نبرد می‌کردند و شما رزمندگان جوان اگر همیشه این راه را ادامه دهید قطعأ در همه نبردها پیروز هستید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  راه امام حسین(ع) بهترین مسیر برای مقابله با دشمن است و اگر در مبارزه با استکبار مسیر سیدالشهدا را نرویم در مقابل دشمن تسلیم می‌شویم.

این مسئول الگوپذیری رزمندگان اسلام، از یاران امام حسین(ع) را رمز موفقیت و پیروزی در صحنه‌های نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: ریشه‌های بینشی و ارزشی دفاع مقدس را باید در قیام عاشورا و نهضت امام حسین(ع) جست و جو کرد، شاخص‌ترین عنصر مشترک در قیام عاشورا و دفاع مقدس، وفاداری و فداکاری در راه ولایت است.

آبروشن افزود: شهداء و رزمندگان ما افتخار این را دارند که پیرو مکتب امام حسین(ع) باشند و با تمام وجودشان به سید و سالار شهیدان عشق بورزند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار