خبرهای داغ:
به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

بهره‌برداری از 24 واحد مسکن مددجویی در بوکان

فرمانده سپاه بوکان گفت: یکی از اولویت‌های مهم سپاه تلاش برای محرومیت‌زدایی است.
کد خبر: ۹۲۷۱۵۲۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی امروز در آئین افتتاح از 24 واحد مسکونی مددجویی در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام(ره) سپاه بوکان، از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهداء و سپاه شهدای آذربایجان غربی، ۲۴ واحد مسکن مددجویی در مناطق دورافتاده و محروم شهرستان احداث و در اختیار افراد شناسایی شده و نیازمند قرار داده شد.

وی تصریح کرد: در این اقدام خداپسندانه همه نیروهای سپاه به ویژه بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی، حوزه‌های روستای بسیج، بسیج سازندگی شهرستان و ارگان‌های مرتبط شهری سهیم بودند، به طوری که توانستیم ظرف ۱۹ ماه این پروژه مهم را به سرانجام برسانیم.

این مسئول ادامه داد: این واحدهای مددجویی هر کدام در زمینی به مساحت ۵۰ مترمربع و با ۴۰۰ میلیون ریال هزینه احداث و در اختیار نیازمندان روستایی و شهری فاقد مسکن قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طبق توافق سازمان بسیج مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی (ره)، ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور از  سال‌های گذشته آغاز شده و پیرو همین توافق ساخت ۲۴ واحد مسکن مددجویی به همت سپاه شهرستان در این شهرستان آغاز و  هم‌اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه بوکان عنوان کرد: سپاه در تلاش‌ است علاوه بر تامین امنیت، نگاهی ویژه هم به توسعه فعالیت‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم داشته باشد که خوشبختانه در این مورد نیز مردم همانند عرصه‌های امنیتی، تلاش های این نیروی انقلابی را به خوبی حس کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار