خبرهای داغ:
در قالب رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت

توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی بین اقشار نیازمند بوکانی

فرمانده سپاه بوکان گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه 1100بسته معیشتی در بین اقشار بی بضاعت بوکانی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۳۳۰۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان،  در حاشیه آغاز این رزمایش سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان و همگام با سراسر کشور مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بوکان نیز آغازشده است.

وی افزود: در این رزمایش بزرگ 1 هزار و  100 بسته معیشتی در میان خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی با اشاره به ارزش ۴ میلیون ریالی این بسته ها، عنوان کرد: هر بسته شامل هفت قلم کالای اساسی و قوت غالب مردم منطقه است، که توسط سپاه شهداء آذربایجان غربی تهیه و در میان خانوار های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می شود.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: در این رزمایش خانوارهای نیازمند توسط حوزه های مقاومت شهری و روستایی شناسایی و بعد از راستی آزمایی برای اهدای بسته ها معرفی شده اند.

جمشیدی تصریح کرد: به امید و یاری خدا و همکاری دیگر ارگان‌ها و خیرین سطح شهر مرحله سوم این رزمایش نیز در ماه صفر انجام خواهد گرفت و امید است با این همت والا رزمایش کمک های مومنانه به یک نهضت تبدیل شود.

این مسئول ادامه داد: این رزمایش ها یکی از بزرگترین اقداماتی است که دنیا را مبهوت خود کرده که در ایران، مردم آنقدر به فکر هم هستند و به کمک هم می شتابند و هر اتفاقی که در کشور ما رخ دهد، مورد توجه دشمن است.

وی با تاکید بر اینکه به واسطه مردم و  بسیج، هر تهدیدی را می توان به فرصت تبدیل کرد، افزود: اگر در همه بخش‌ها و محلات مردم در صحنه باشند، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار