خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

آحاد مردم حافظ دستاوردهای انقلاب هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: آحاد مردم در ایران اسلامی حافظ دستاوردهای انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۲۷۳۳۰۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان  با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء، و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ، در حسینیه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(ع) سپاه بوکان برگزار شد.

حجت الاسلام علی متین در ابتدای مراسم گفت: سپاه از نخستین روزهای شکل‌گیری خود، به صورت خودجوش و همه‌جانبه در خدمت نظام اسلامی و مردم بوده و تا به امروز نیز به این کار خود ادامه داده است.

وی ادامه داد: یکی از نعمت‌های بزرگ برای سپاه، هوشیاری و به روز بودن آن است که به صورت مردمی در رفع مشکلات حاضر شده و این هوشیاری و در خدمت مردم بودن ارزشمند و قابل تحسین است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی افزود: سپاه در راستای حفظ و دستاوردهای انقلاب تلاش می‌کند و این حفظ دستاورد، با مردمی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد از این رو در حفظ و حراست از آن باید تلاش کرد.

وی اظهار داشت: شیوه مدیریت سپاه، جهادی است و با توجه به سبقه دینی و پاسداری از اهداف نظام در سپاه، باید تمام تلاش‌ها در راستای کسب رضای خداوند باشد و تمامی اقدامات با خلوص نیت، صورت گیرد.

متین تصریح کرد : این نهاد مردمی با مساعدت و یاری مردم، فعالیت های گسترده ای را در کشور صورت داده و باید اذعان داشت چنانچه حمایت مردم از سپاه وجود نداشت، این نهاد مردمی تاکنون پابرجا نبود.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است که بین مردم و سپاه فاصله ایجاد کند، اضافه کرد: فاصله و مرزی بین سپاه و مردم وجود ندارد و در واقع سرمایه اصلی سپاه، مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار