خبرهای داغ:

۲ انبار احتکار کالا در لرستان کشف شد

۲ انبار احتکار لاستیک‌های خارجی و پکیج و رادیاتور توسط نیروهای فرماندهی انتظامی لرستان کشف شد.
کد خبر: ۹۲۹۳۳۸۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز به همت نیروهای فرماندهی انتظامی لرستان، دو انبار احتکار لاستیک‌های خارجی و پکیج و رادیاتور در لرستان کشف و در این رابطه دو نفر دستگیر شد.

سرهنگ سید علی میراحمدی جانشین فرماندهی انتظامی لرستان در این رابطه اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ازنا در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری لاستیک‌های خارجی احتکار شده در یک انبار، بلافاصله جهت بررسی موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

وی افزود: با شناسایی محل مورد نظر در بازرسی از انبار مذکور ۴۴ حلقه لاستیک خودرو سنگین خارجی کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لاستیک‌های کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: پلیس با تمام توان با پدیده شوم احتکار کالاهای اساسی و عمومی مردم مبارزه خواهد کرد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان نیز در سخنانی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان، در پی کسب خبری مبنی بر احتکار تعداد زیادی پکیج و رادیاتور احتکار شده در یک انبار، بررسی موضوع با هماهنگی مقام قضائی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: با شناسایی محل مورد نظر در بازرسی از انبار مذکور تعداد ۲۹۴ دستگاه پکیج و رادیاتور احتکار شده کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش وسایل گرمایشی کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار