بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته بسیج:

هر کجای جهان که جبهه‌ی حق علیه باطل وجود داشته باشد، پرچم بسیج در آنجا برافراشته خواهد بود

تفکر ناب بسیجی امروز فقط محددود به مرز‌های جغرافیایی ایران اسلامی نمی‌باشد و در هر کجای جهان که جبهه‌ی حق علیه باطل وجود داشته باشد، پرچم بسیج در آنجا برافراشته خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۱۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیانیه مشترکی صادر کردند. در متن این بیانیه آمده است:

بسیج یک ذخیره تمام شدنی برای انقلاب است. امام خامنه‌ای مدظله العلی

حمد و سپاس خداوند منان را که به ما توفیق زیستن در عصر انقلاب اسلامی عطا فرمود: و بصیرتمان داد تا افتخار حضور در رکاب، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) را کسب کنیم.

تفکر ناب بسیجی امروز فقط محددود به مرز‌های جغرافیایی ایران اسلامی نمی‌باشد و در هر کجای جهان که جبهه‌ی حق علیه باطل وجود داشته باشد، پرچم بسیج در آنجا برافراشته خواهد بود و شاهد عینی این ادعا حضور پرصلابت و آهنین فرزندان امام روح ا... (ره) از کشور‌های مختلف در جبهه نبرد علیه تکفیری‌ها می‌باشد.

اقتدار دفاعی و قدرت منحصر به فرد و بازدارندگی امروز جمهوری اسلامی محصول مقاومت و خودباوری و درس آموزی ملت ایران از هشت سال دفاع مقدس و چهل سال فعالیت شبانه روزی بسیجیان در عرصه‌های مختلف انقلاب می‌باشد.

اینک و در آستانه گام دوم انقلاب و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، ما پیشکسوتان جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت ضمن تجدید پیمان با رهبر و مقتدایمان امام خامنه‌ای مدظله العالی آمادگی خود را برای انتقال تجربیات به نسل جوان و حضور عاشقانه در عرصه‌های جهاد و شهادت اعلام می‌نماییم و مسئولان ارشد کشور را به استمرار راه و یاد شهیدان و توسعه‌ی الگوی مدیریت مقاومت در سطوح ملی و جهانی دعوت می‌کنیم.

امیداست که در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج ا...) و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ادامه دهنده راه شهدا و حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار