مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

حاج قاسم ها در دل نهم دی پرورش خواهند یافت

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ولایت پذیری و ولایت مداری شهید سلیمانی، او را سردار دلها کرده است.
کد خبر: ۹۳۰۸۴۲۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، اعضای هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان با مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفتگو کردند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با تاکید بر این مطلب که همزمانی سالگرد شهادت شهید سلیمانی با نهم دی ماه نشان می دهد که حاج قاسم ها در دل نهم دی پرورش خواهند یافت، گفت:  ولایت پذیری و ولایت مداری شهید سلیمانی، او  را سردار دلها کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که سازمان بسیج مداحان استان از سال 1388 فعالیت خود را با هدف توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و تقویت آمادگی برای دفاع از ارزشهای انقلاب، آغاز کرده است، افزود: شناسایی و پرورش کادر تراز انقلاب و ارتقا کمی و کیفی افراد و تربیت و توانمند سازی مداحان ارزشی و انقلابی، جذب آموزش و سازماندهی وانسجام برای تحقق بسیج ده ها میلیونی، اجرای تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری از اهداف این سازمان است.

محمد جواد جامعی با تاکید بر این مطلب که رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان می فرمایند مداحان بهترین افرادی هستند که می توانند سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهند ادامه داد: جریان سازی انقلابی، ارتقاء معرفت دینی و مقابله با جریانات افراطی در ستایشگری را  از دیگر اهداف سازمان بسیج مداحان برشمرد.

این مسئول با اشاره به این مطلب که در چند سال اخیر اقدامات خوبی با همکاری همه مداحان، پیشکسوتان، پیرغلامان و شعرا در هیئات مذهبی انجام شده است بیان کرد: تشکیل گروه های جهادی مداحان بسیجی خواهر و برادر یک اقدام ارزشمند و تاثیر گذار بوده که در جریان سیل مناطق سیستان و بلوچستان و مقابله  و ریشه کنی  ویروس کرونا  خوش درخشیدند.
 
وی ادامه داد: به منظور کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا بیش از 9 هزار و 630 پک بهداشتی و 4 هزار و 100 بسته معیشتی توسط مداحان و برخی از هیئات مذهبی در استان  در قالب رزمایش کمک مومنانه و مواسات و همدلی توزیع شده است.
 
این مسئول اجرای کلاسهای هفتگی ویژه مداحان و ذاکرین خواهر را از برنامه های موثر این سازمان برشمرد و ادامه داد: بسیج مداحان در راستای پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی تعامل و همدلی و حمایت مدیرکل تبلیغات اسلامی را می طلبد چرا که بسیج و سپاه ظرفیت عظیمی است که خدمت به مردم از رسالتهای بزرگ این نهاد مقدس انقلابی و مردمی است.

جامعی جامعه هدف بسیج مداحان را هزار و پانصد نفر دانست و اظهار داشت: سازمان بسیج مداحان در کانون های بسیج مداحان را شهرستانهای زابل، زاهدان و ایرانشهر راه اندازی کرده است و در حال حاضر  پیگیر افتتاح کانون مداحان  در شهرستان چابهار هستیم که در مابقی شهرستانها با صلاح دید مدیر کل تبلیغات اسلامی در هر مکانی از سطح استان که نیاز به خدمت رسانی به جامعه بزرگ مداحان باشد آماده همکاری هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار