مدیر بهزیستی شهرستان ری در جلسه حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان مطرح کرد؛

حمایت از کودکان گلفروش حاشیه بزرگراه های منتهی به بهشت زهرا(س)

سلسله نشست بررسی معضلات و حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان به میزبانی ستاد بهزیستی شهرستان ری با موضوع کودکان گلفروش حاشیه بزرگراه های منتهی به بهشت زهرا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۳۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، به همت معاونت اجتماعی شهرستان ری ، پانزدهمین جلسه از سلسله نشستهای حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان و بحث و تبادل نظر در خصوص ساماندهی این کودکان با موضوع کودکان گلفروش حاشیه بزرگراه های منتهی به بهشت زهرا با حضور معاون اموراجتماعی ستاد بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان تهران و معاون اجتماعی استان تهران، دادستان، شهردار و رییس دادگاه قضایی شهر آفتاب و دیگر دستگاه های مرتبط به میزبانی ستاد بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

 محمدرضا خدابخشی مدیر بهزیستی شهرستان ری در این جلسه ضمن ارائه عملکرد و اقدامات صورت گرفته توسط حوزه معاونت اجتماعی شهرستان در جهت شناسایی و ارائه خدمات حمایتی به این عزیزان، اظهارداشت: مصوب شد با برخورداری از ظرفیت های دستگاه های مرتبط و حمایت دستگاه قضایی اقدامات موثری در خصوص ساماندهی وضعیت کودکان بعمل آید.

مریم صفایی معاون اجتماعی بهزیستی شهرستان ری نیز اقدامات حمایتی در جهت شناسایی و ارائه خدمات به کودکان کار و خیابان که در سطح شهرستان ری صورت گرفته را  در جلسه مطرح کرد که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار