خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آق قلا

برگزاری برنامه های دهه فجر توسط 135 پایگاه مقاومت بسیج درآق قلا

سرهنگ ضیایی در نشستی بمناسبت چهل و دومین پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است که دستاوردهای انقلاب بازخوانی و به اطلاع مردم به ویژه جوانان رسانده شود
کد خبر: ۹۳۱۷۹۸۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازگلستان؛ فرمانده سپاه آق قلا سرهنگ ضیایی در نشستی بمناسبت چهل و دومین پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است که دستاوردهای انقلاب بازخوانی و به اطلاع مردم به ویژه جوانان رسانده شود

فرمانده سپاه آق قلا تصریح کرد: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایجاد یاس و ناامیدی و کم ارزش جلوه دادن دستاوردهای نظام می باشد که حضور در صحنه مردم ایران این دسیسه ها را خنثی خواهد کرد.

ضیایی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به شرایط موجود بیشتر برنامه های دهه فجر به صورت مجازی با رعایت مسایل بهداشتی برگزار خواهد شد.

سرهنگ ضیایی اظهار داشت: برنامه های مختلف دهه فجر توسط 135 پایگاه مقاومت و 8 حوزه مقاومت در سراسر شهرستان برگزار خواهد شد، که شامل: راهپیمایی خودرویی، موتوری، دوچرخه سواری در روز ۲۲ بهمن، برگزاری انواع مسابقات ورزشی، دیدار از خانواده معظم شهدا و اجرای سرودهای خیابانی ،تقدیر از کادر سلامت و شرکت کنندگان در طرح شهید سلیمانی، اجرای کمک های مومنانه، آذین بندی معابر، فضاسازی شهری، عطرافشانی قبور شهدا، دیدار از ایثارگران ، نواختن زنگ انقلاب و بانگ الله اکبر، برگزاری مسابقات مجازی در قالب دل نوشته و ... می باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه رزمایش الی بیت المقدس در گردان های بیت المقدس از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزاری می شود، عنوان کرد: امسال گشت های رضویون به صورت پیاده، سواره، مخفی و آشکار در سراسر شهرستان وروستاهای تابعه از ساعات اولیه شب تا سحر انجام می شود.

سرهنگ ضیایی افزود: تورهای ایست بازرسی نیز با همکاری نیروی انتظامی در ایام الله دهه مبارک فجر برای افزایش امنیت برقرار خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: پیام اصلی تمامی برنامه های مطرح شده توسط ناحیه مقاومت بسیج آق قلا ،زنده نگاه داشتن آرمان امام راحل، تبعیت از رهبری و زنده نگاه داشتن شعار ما می توانیم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها