در انتخابات باید فردی را انتخاب کنیم که سرباز ولایت باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در انتخابات باید فردی را انتخاب کنیم که سرباز ولایت باشد.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۲۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت دهه کرامت در جمع زندانیان در زندان مرکزی سمنان گفت: همه ی مردم باید تلاش کنند تا ارتباط خود را با خداوند تقویت کنند تا خداوند ارتباط آن فرد را با دیگران بهتر کند و در این راستا نماز های شما باید با حضور قلب باشد و دائم به یاد خداوند باشد.

وی افزود: انتخاب درست در انتخابات پیش روی باعث پیشرفت کشور می شود و لذا همه باید تلاش کنند تا در انتخابات، انتخابی درست و عاقلانه داشته باشند.

او ادامه داد: کشور ما یکی از غنی ترین کشور های دنیا در حوزه منابع خدادادی است و دلیل مشکلات ما در حوزه معیشتی تفکر غیر انقلابی مسئولان است و لذا تفکر انقلابی می تواند کشور ما را از مشکلات نجات دهد.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی تصریح کرد: تفکر لیبرالی نگاهش به غرب است و به توان داخل کشور اعتقاد ندارد و تفکر انقلابی به توان داخل کشور اعتماد و اعتقاد دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: موفقیت های حاج قاسم سلیمانی نتیجه تفکر انقلابی ایشان بود و لذا باید در انتخابات فردی را انتخاب کنیم که تفکر انقلابی داشته باشد.

وی افزود: پیشرفت های کشور ما در حوزه امنیتی نتیجه پیروی فرماندهان از رهبری است و لذا باید در انتخابات ریاست جمهوری فردی را انتخاب کنیم که سرباز ولایت باشد و مطیع رهبری باشد تا بتواند مشکلات کشور ا مرتفع کند.

او ادامه داد: مردم باید گزینه ای را انتخاب کنند که صادق، عادل با تقوا و فقیه باشد و همه باید به این ویژگی ها توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی تصریح کرد:دشمنان تلاش می کنند که تفکر انقلابی در کشور ما حکم فرما نشود زیرا می دانند تفکر انقلابی باعث پیشرفت کشور ما می شود و همه باید تلاش کنیم تا دولت انقلابی روی کار بیاید تا مشکلات کشور رفع شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار