مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآن در شهرستان درگز برگزار شد

اختتامیه نمایشگاه قرآن و عترت با شعار قرآن،اخلاق و زندگی در شهرستان درگز برگزار شد

برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآنی با حضور مسئولان و فعالان قرآنی و با تلاوت قاریان قرآن، سخنرانی امام جمعه، اجراءگروه های تواشیح و تقدیر از عوامل اجرائی در مصلی الغدیر شهرستان درگز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۸۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآن و عترت با شعار قرآن، اخلاق زندگی با حضور مسئولان و فعالان قرآنی در مصلی الغدیر درگز برگزار شد

حجت الاسلام محمدحسین ایروانی امام جمعه شهرستان درگز گفت: باید از هر فرصتی برای توسعه فرهنگ قرآنی و هنری نهایت بهره را ببریم؛ چرا که قرآن سرمایه‌ای برای تاریخ بشریت است.

وی، ضمن قدردانی از دست اندرکاران جهت برپایی این نمایشگاه، اظهار کرد: این اقدام بسیار ارزشمند و در فرهنگ جامعه بسیار تاثیرگذار است.

حجت السلام ایروانی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش قاریان و حافظان قرآن در شهرستان خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان باید در جهت ترویج فرهنگ غنی قرآنی کوشا باشند.

در این مراسم استاد بهمنی،استاد برات مداح و قاری نوجوان احمدرضا بقالان قاریان کلام وحی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم با نوایی جان بخش و لحنی روح افزا ضمن زدودن زنگار از دلهای حاضران، فضای محفل را متحول کردند.

در ادامه گروه های تواشیح دارالقرآن امام جعفرصادق(ع) و خانه کرامت رضوان به اجرای برنامه پرداختند.

درپایان این مراسم توسط مسئولان از عوامل اجرایی نمایشگاه قرآنی  با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار