مدیر مجتمع بین المللی مهدیون استان البرز:

کاروان بزرگترین و بی نظیرترین نمایشگاه تجسمی و معرفتی عاشورا و مهدویت ایران، عازم کربلا شد

مدیر مجتمع بین المللی مهدیون استان البرز گفت: کاروان حامل ادوات و ماکت های بزرگترین و بی نظیرترین نمایشگاه تجسمی و معرفتی عاشورا و مهدویت توسط یک تریلی 18 چرخ عازم کربلا شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۴۵
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمود شفیق، مدیر مجتمع بین المللی مهدیون استان البرز با اشاره به برگزاری بزرگترین و بی نظیرترین نمایشگاه تجسمی و معرفتی عاشورا و مهدویت در کربلا گفت: کاروان حامل ادوات و ماکت های این نمایشگاه توسط یک تریلی 18 چرخ عازم کربلا شد.

کاروان بزرگترین و بی نظیرترین نمایشگاه تجسمی و معرفتی عاشورا و مهدویت ایران، عازم کربلا شد

وی بیان کرد: نمایشگاه عاشورا و مهدویت در تاریخ 19 محرم ساعت 10 صبح با حضور مسئولین حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در بین الحرمین افتتاح می شود و تا پایان ماه محرم میزبان زائران حضرت سیدالشهدا (ع) خواهد بود.

مدیر مجتمع بین المللی مهدیون استان البرز با اشاره به اینکه فضای نمایشگاهی سال جاری حدود دو هزار مترمربع است، عنوان کرد: این نمایشگاه از 19 محرم ساعت 10 صبح به مدت 11 روز از باب الشهدا تا حرم حضرت عباس (ع) دایر خواهد بود.

شفیق اظهار کرد: اصلی ترین بخش نمایشگاه ماکت واقعه عاشورا است که توسط یک گروه 52 نفره از مهدیون کرج در بین الحرمین کربلا نصب می شود. اطلاعات این نمایشگاه به چهار زبان رسمی انگلیسی، عربی، اردو و فارسی ترجمه شده است. در این نمایشگاه از کتاب ها و تابلوی زندگینامه حضرت عباس (ع)، حضرت ام البنین (س) و حضرت علی اکبر (ع) رونمایی می شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار