خبرهای داغ:
مدیر مسئول روزنامه قدس استان قم؛

اتحاد و انسجام ملی، باطل السحر فتنه و فشار ترکیبی دشمن است

محمدرضایی عنوان کرد: از این رو، ایستادن در مقابل جنگ ترکیبی دشمن نیازمند شناخت دقیق اهداف دشمن است و اتحاد و انسجام ملی، باطل السحر فتنه و فشار ترکیبی دشمن است و این اتحاد و انسجام بیش از پیش باید بین مردم و مسئولین نظام ایجاد شود. 
کد خبر: ۹۴۶۴۸۱۱
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمد محمدرضایی، مدیر مسئول روزنامه قدس استان قم، در گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، به حوادث و فتنه های چهار دهه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به عرصه وجود گذاشت و یک تنه در مقابل انواع و اقسام فتنه ها و جنگ های دشمنان قسم خورده ایستاده و در طول این چهار دهه نگذاشته ذره به استقلال، امنیت پایدار و تمامیت ارضی کشور خدشه ای وارد شود.  

وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون، یکی از بزرگ ترین قربانیان تروریسم و جولانگاه گروه های تروریسمی در شرق کشور بوده و بیش از 17 هزار نفر از افراد بیگناه توسط همین تروریسم ها و منافقین دست پرورده آمریکا، اسرائیل و عربستان به شهادت رسیده اند و این تعداد شهید ترور، سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران است.    

محمدرضایی، اتحاد و انسجام ملی را باطل السحر فتنه و فشار ترکیبی دشمن دانست و گفت: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران با تمام توان برای براندازی ایران به میدان آمده اند و در حال حاضر در جنگ ترکیبی دشمن، ابزار و مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی، دیپلماسی و رسانه ای وجود دارد و دشمن در این فتنه اخیر با این ابزارها به دنبال ایجاد فتنه قومیتی و مذهبی بود. از این رو، ایستادن در مقابل جنگ ترکیبی دشمن نیازمند شناخت دقیق اهداف دشمن است و اتحاد و انسجام ملی، باطل السحر فتنه و فشار ترکیبی دشمن است و این اتحاد و انسجام بیش از پیش باید بین مردم و مسئولین نظام ایجاد شود. 

مدیر مسئول روزنامه قدس استان قم، به آخرین توطئه و راهبرد جبهه استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بی ثبات سازی و برهم زدن امنیت پایدار و سلب آرامش مردم و جامعه آخرین توطئه و راهبرد جبهه استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی ایران است. 

محمدرضایی گفت: دشمن در این راهبرد خود به دنبال دو قطبی سازی کاذب در جامعه است و این دو قطبی سازی کاذب سم مهلکی برای جامعه و انقلاب اسلامی است و نیروهای انقلابی و ارزشی باید مانع این دو قطبی سازی در جامعه شوند.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار