بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۳ آبان

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارستیزی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۰۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن این بیانیه به شرح زیر است.


بسم الله الرحمن الرحیم
"يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ جَاهِدِ الْكُفَّارَ وَالْمُنَافِقِينَ وَاغْلُظْ عَلَيْهِمْ" (آیه 73 سوره توبه).

13 آبان در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی خاطرات زیادی را در خود جای داده است تبعید حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 43 به ترکیه به دنبال اعتراض کوبنده ایشان به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، به شهادت رسیدن دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و حق طلب در سال 1357و همچنین تسخیر لانه جاسوسی و مرکز فرماندهی آمریکا در سال 1358 در این روز اتفاق افتاد.
۱۳ آبان ماه، نقطه عطف استکبار ستیزی ملت ایران و یادآور حماسه ماندگار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پر شور و انقلابی ایران اسلامی است.
در این روز، بعد از سالیان دراز توطئه و خدعه آمریکایی‌ها و مستشاران‌شان در ایران، دانشجویان پیرو خط امام(ره) موفق شدند لانه اصلی استکبار جهانی در ایران را فتح کرده و برگ زرینی از تاریخ این کشور را رقم بزنند و بساط جاسوس‌خانه آمریکا و توطئه‌های آنها را از ایران اسلامی را برچینند.
دولت های مختلف امریکا اعم از دموکرات و جمهوری خواه، ملت های گوناگونی را آزرده اند و برایشان زحمات بسیاری بوجود آورده اند. بسیاری از به ظاهر روشنفکران کشورهای مختلف نیز مرعوب اندیشه های دیکته شده و در ظاهر علمی این کشور شده و دستورالعمل های استعماری و مستکبرانه ی آمریکایی و صهیونیستی را سرمشق توسعه خویش قرارداده اند. از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نظام سلطه برای حفظ منافع استکباری خود، از هیچ دشمنی و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است. ملت بزرگ ایران در مقابل همه تهدیدات نظامی و اقتصادی و فرهنگی این نظام ایستادگی کرده و امروز نیز همچون گذشته، برآن است که با قدرت و قوت ادامه دهنده آرمان های انقلاب و درهم کوبنده ی مکر و حیله استکبار باشد.
بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)" ۱۳ آبان یک روز تاریخی است، فراموش شدنی نیست و نباید هم فراموش شود.این روز هم تجسم شرارت آمریکا و هم تجسم قابل مغلوب شدن آنهاست. روزی است که بزرگداشت آن اعصاب آمریکایی ها را خرد می کند." بنابراین یقین داریم شعار انقلابی «مرگ بر آمریکا» با فلسفه حسینی «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» در هم آمیخته  شده و خواب دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را آشفته ساخته است.
سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یوم الله۱۳ آبان، روزملی مبارزه با استکبار جهانی و همچنین محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و اغتـشاشات و نـا آرامی های اخیـر، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، از عـموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان دعوت می کند همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذاشته اند این بار نیز با شرکت گستـرده و فعال در تجـمع بزرگ استکبار ستیزی یوم الله ۱۳آبان این روز خدایی، فریاد خود را برای رسوا کردن آمریکا وهم دستان او در منطقه سر دهند تا بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و بویژه شهداء امنیت و امام شهداء تجدید میثاق کرده باشیم.
ان شالله وعده ما جمعه راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر ایران اسلامی...


سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار