نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

صداوسیما از چهره‌سازی بی‌برنامه و بزرگ‌نمایی برخی افراد پرهیز کند

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه صداوسیما از چهره‌سازی بی‌برنامه و بزرگ‌نمایی برخی افراد پرهیز کند گفت: سازمان صداوسیما در همه بخش‌ها ترویج کننده معارف و ارزش‌های اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۰۱
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در دیدار با مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی گفت: استفاده از همکاران باانگیزه ، با روحیه جهادی و انقلابی و با ایمان و با فکر، صیانت عمیق از تشکیلات، سلامت سیستم، جذب نیروی باانگیزه و ارزشی از مهم ترین ارکان فعالیت در صدا و سیما است.

دری نجف آبادی اظهار کرد: از چهره سازی بی برنامه و بزرگ نمایی برخی افراد پرهیز کند و سازمان صدا و سیما در همه بخش ها ترویج کننده معارف و ارزش‌های اسلامی باشد.

وی ادامه داد: توسعه فعالیت های هنری برای نوجوانان و جوانان و برگزاری کلاس های آموزشی و جذب افراد مستعد از طریق این کلاس ها باید در اولویت باشد.

امام جمعه اراک بیان کرد: راه اندازی رادیو محلی بسیار خوب است ولی نباید اینگونه برنامه ها باعث غافل شدن از برنامه های اصلی گردد و اولویت این سازمان رسانه ای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای عظیم انقلاب با شکل خلاقانه و همراه با ابتکار  و هنرمندی است.

دری نجف آبادی گفت: اهمیت ویژه به فضای مجازی و فعالیت بیشتر در این فضا و استفاده از تدبیرهای هوشمندانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: جلوگیری از نفوذ و خرابکاری در سیستم نیز باید در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار