برگزاری محفل انس با قرآن در امامزاده سید محمد علیه سلام شهر بردسیر

امام جمعه شهرستان بردسیر: قرآن دریایی میماند که مردم به تناسب و ظرفیت وجودی خویش از آن بهره میبرند.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور جمعی از مسئولین و تعدادی از مردم شریف شهرستان بردسیر در امامزاده سید محمد علیه سلام
کد خبر: ۹۴۸۱۹۸۳
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳


به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان مراسم نورانی و معنوی محفل انس با قرآن کریم با حضور امام جمعه محترم شهرستان بردسیر، قاری برجسته قرآن و فرماندار بردسیر و سایر مسئولین در محل امامزاده سید محمد علیه سلام برگزار گردید. 

حجت الاسلام کرمانی در جمع دوستداران و جمعی از حافظان قرآن، کتاب خدا را به دریایی تمثیل کرد که هر شخص به تناسب و ظرفیت وجودی خویش می تواند از آن بهره ببرد.

وی افزود: عمل به قرآن، زمینه بهره برداری از آن است و در کنار آشنایی با فرهنگ قرآن، عمل به قرآن نیز باید تجلی یابد.

خطیب جمعه بردسیر در خصوص عمل و عملگرایی با بیان روایات و تفسیر آیات قرآن، بدون در نظر گرفتن کمیت عمل، کیفیت عمل و عمل به دستورات قرآن را مهم تر و با ارزشمندتر از کمیت آن تلقی نمود.

 امام جمعه بردسیر با ذکر حدیثی از امام صادق علیه سلام  که می فرماید: نگه داشتن عمل خالص، از انجام دادن آن سخت تر است، عمل خالص را عملی دانست که فقط برای رضای خداوند و خالق باشد و نیاز به تشکر مخلوق نباشد.

وی در ادامه افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برجسته بود که اعمالش با نیت خالص و انجام اعمالش برای رضای خدا بود.

گفتنی است در این مراسم ضمن اجرای سرود سلام فرمانده توسط نونهالان مهدکودک جامعه القرآن کریم، قاری برجسته استان، آقای حمزه وفایی با صوتی زیبا و دلنشین فضای مراسم را معنوی و در پایان شرکت کنندگان از نوای گرم آقای پرتونیا در مداحی اهل بیت علیه سلام، بهره بردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار