وحید آرایی؛

نظام اداری یک دستگاه حاکمیتی مرتبط با مردم برای خدمات دهی نظام سیاسی می باشد

وحید آرایی در نشست با معاون رئیس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد: دانشکده مدیریت برای تحول نظام اداری به سازمان اداری و استخدامی کشور کمک می کند.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۱۳
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،  وحید آرایی رئیس دانشکده مدیریت در نشست تخصصی با دکتر میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور که در محل آن سازمان برگزار شد، گفت: نظام اداری یک دستگاه حاکمیتی مرتبط با مردم برای خدمات دهی نظام سیاسی می باشد.

 آرایی عنوان کرد: تحقق اسناد بالادستی و سیاست های کلی نظام اداری منوط به نظام اداری سالم و کارآمد و وجود مدیرانی با رویکرد علمی و منافع عمومی است.

رئیس دانشکده مدیریت واحد تهران مرکزی در ادامه نگاه فرایندی و سیستمی به مدیریت های کلان و خرد را ضروری دانست و گفت: فرهنگ راهبردی درست، مبارزه مستمر با فساد اداری، قانونمداری، پاسخگویی، شفافیت، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری و نیز استانداردسازی خدمات اداری از جمله گام های مهم در تحول نظام اداری است.

در پایان نشست مقرر شد دانشکده مدیریت موضوعات اولویت دار سازمان اداری و استخدامی کشور برای تحول نظام اداری را بررسی و در قالب های علمی همکاری از جمله پژوهش های کاربردی، گزارش سیاستی، تدوین رساله و پایان نامه به آن سازمان کمک کند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار