افتتاح دبستان خیـری شاهـد مهـرعظام مهریـز

دبستان ۱۲ کلاسه شاهد مهرعظام شهرستان با حضور خیر پروژه و مسئولین استان و شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۳۲
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و هفته جوان، دبستان ۱۲ کلاسه شاهد مهرعظام شهرستان با حضور خیر پروژه و مسئولین استان و شهرستان افتتاح شد.

این مدرسه با ۲ هزار و ۸۹۰ متر مربع مساحت و هزار و ۱۰۰ متر مربع زیربنا و ۱۵ میلیارد ریال مشارکت خیری و ۸۵ میلیارد مشارکت دولتی توسط گروه تولید قطعات خودروی عظام بنا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم افتتاحیه این مدرسه گفت: یک سوم هزینه این مدرسه ۱۲ کلاسه حدود یک و نیم میلیارد تومان توسط خیر و مابقی آن توسط اداره کل نوسازی مدارس استان پرداخت شده است.

محمدکاظم رحیمی نژاد ادامه داد: برای تکمیل ساختمان حدود هشت میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و فعالیت آموزشی در این مدرسه از یک هفته پیش آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم طرح‌های نیمه تمام حوزه آموزش و تعلیم و تربیت با کمک خیرین به موقع افتتاح شده تا دانش آموزان از فضای آموزشی بهتری بهره‌مند شوند.

«محمد دهقان بنادکی» فرماندار شهرستان مهریز در این مراسم ضمن عذرخواهی از تاخیر در زمان افتتاح پروژه گفت: پروژه مدرسه شاهد یکی از دغدغه‌های شهرستان بوده و قرار بود که این مدرسه مهرماه امسال افتتاح شود.

وی از پیگیری‌های آموزش و پرورش شهرستان قدردانی کرد و گفت: اکنون این پروژه با کار جهادی و با وضعیت خیلی مناسب به بهره برداری رسیده است.

دهقان بنادکی با بیان اینکه در شهرستان مهریز خیرین خوبی داریم که بی توقع هستند گفت: دست خیرین شهرستان را می‌بوسم و بر خود می‌بالم که خیرین در اجرا و پیشرفت پروژه‌ها سهم بزرگی دارند.

همچنین در پایان این مراسم از اقدام خیرخواهانه آقای زهره وند در احداث این مدرسه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار