خبرهای داغ:

محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم توسط کانون بسیج فرهنگیان شهرستان اندیکا

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اندیکا از محکومیت هتک حرمت فرد افراطی سوئدی به قرآن کریم توسط کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۳۹
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

حجت الاسلام شاکر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اندیکا در گفتگو با خبرنگار بسیج اندیکا گفت:این کتاب الهی و پرفروغ که سراسر کلام نورانی خداوند منان و کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب آسمانی و سرشار از پیام‌ها و آموزه‌های راستین برای هدایت انسان‌ها بوده و به دست آخرین پیامبر، حضرت محمد مصطفی‌(ص)، برای هدایت بشریت هدیه شده، مورد بی‌احترامی قرار گرفته و توسط شیطان صفتان و با حمایت دولت سوئد و دانمارک و پلیس مزدور آنان به آتش کشیده و نسبت به مقدسات مسلمانان توهین و رذالت صورت گرفت و شک نداریم که این حرکت سخیف با حمایت سردمداران صهیونیسم بین‌الملل و نحله‌های شیطانی آنان صورت پذیرفته و هرگز عظمت عزای حسینی و وحدت مسلمانان را برنتافتند و با کمال وقاحت و بی‌شرمی بار دیگر چهره رذیلانه خود را در نگاه عزاداران حسینی و با اهانت و سوزاندن کتاب آسمانی قرآن کریم، توسط عناصر افراط گرا و تندرو، مجاز شمردند.

 

وی در پایان گفت:قرآن کتاب الهی وهدایت اقوامی است که به آن تمسک جویند و آن را نقشه و سر لوحه زندگی خود قرار دهند. قرآن کتاب عدالت، هدایت و تربیت تمامی انسان‌ها است و حفاظت از آن برهمه مسلمانان واجب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار