خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا:

دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که میتوان از آن بهره برد/جنگ، ملت ما را شجاع و متکی به نفس کرد

سردار مازندرانی گفت: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه ی زمانی نیست؛ گنجینه ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۰۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸

دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که میتوان از آن بهره برد/جنگ، ملت ما را شجاع و متکی به نفس کرد

سرتیپ دوم پاسدار حمید مازندرانی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و عرض تبریک چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: هفته‌ی دفاع مقدس، نیکوترین و مناسبترین زمان برای بزرگداشت یاد و نام شهیدان عزیز و شنیدن پیام آنان است.

وی اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه ی زمانی نیست؛ گنجینه ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند.

مازندرانی افزود: جنگ هشت ساله، این ملت را آبدیده، شجاع و متّکی به نفس کرد. نام این ملت را بلند کرد. خیلی از ملتهای مسلمان دنیا به خاطر جنگ و عقاید ملّت ما، توجّه و گرایش پیدا کرده اند.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا تصریح کرد: یکی از برکات دفاع هشت ساله ما، همین پیشرفتهای علمی و تکنولوژیکی و ساخت دقیقترین ابزارهاست که با دست خالی و بدون هیچ سابقه‌ای آنها را به دست آوردیم و جزو موجودی ملت ایران شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی ملت بزرگ ما با ایستادگی و مقاومت خود در راه خدا، این توطئه را به وسیله و نردبانی به سمت قله‌ی آرزوها و ارزشهای اسلامی و وسیله‌یی برای پیشرفت تبدیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار