خبرهای داغ:
امام جمعه جوانرود:

رژیم صهیونیستی شکست خود را با کودک کشی جبران می‌کند

امام جمعه جوانرود، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و گفت: صهیونیست‌ها شکست مفتضحانه خود در عملیات "طوفان الاقصی" را با کشتار غیرنظامیان و به ویژه کودکان جبران می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۰۴
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا سید محمدمحمدی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری جوانرود در فرمانداری، افزود: امروز جهانیان بیش از هر زمان دیگری چهره واقعی رژیم صهیونیستی را مشاهده کردند و دیدند که این رژیم به هیچ اصل انسانی پایبند نیست.

وی به اهمیت و جایگاه قوه قضائیه اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای عدالت و تامین امنیت در تمامی عرصه‌ها از اصلی‌ترین وظایف دستگاه قضایی و قضات در جامعه است.

امام جمعه جوانرود خواستار تعامل و همراهی مسوولان قضایی و دیگر دستگاه ها برای خدمت بیش از پیش به مردم شد.

فرماندار جوانرود نیز با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: تداوم جنایات این رژیم غاصب موجب بیداری اسلامی شده است.

نامدار حسینی با بیان اینکه امپراتوری رسانه غرب نمی تواند جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را سانسور کند، افزود: طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

وی با بیان اینکه استقلال و رعایت قانون در تمام سطوح در قوه قضائیه حاکم است، اظهار کرد: دادگستری مرجع و پناهگاه مردم است و اجرای عدالت در جامعه رسالت سنگین دستگاه قضایی به شمار می رود و در شهرستان جوانرود در زمان مسوولیت ریمان شفیعی رییس سابق دادگستری این شهرستان شاهد اجرای عدالت و خدمت به مردم بوده ایم.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه هم با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برای اسرائیل غاصب نابودی و برای مجاهدان فلسطین آرزوی پیروزی و موفقیت کرد.

علی اشرف کرمی با ارائه گزارشی افزود: دادگستری استان کرمانشاه امسال از لحاظ رسیدگی به پرونده رتبه سوم و از حیث سلامت اداری در بین ۳۱ استان رتبه پنجم را کسب کرده است.

وی به تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: امیدواریم رییس دادگستری جدید جوانرود در راستای تحقق این شعار حمایت از اشتغال، کنترل تورم و سرمایه گذاری های مشروع را اولویت برنامه خود قرار دهد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه همچنین بر تعامل و هم افزایی مسوولان دادگستری با علما، روحانیون، بزرگان و معتمدین شهرستان در راستای اجرای حق و عدالت تاکید کرد.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی نیز با محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه گفت: جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم غاصب است.

سردار کوروش آسیابانی افزود: رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

در پایان این آیین هادی احمدی به عنوان رییس جدید دادگستری جوانرود معرفی و از خدمات نریمان شفیعی رییس سابق در این شهرستان قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار