خبرهای داغ:
شیدایی خبر داد

ارزیابی بیش از ۲۵ هزار نوآموز استان همدان در برنامه ملی سنجش

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از ارزیابی بیش از ۲۵ هزار نوآموز در ۲۶ مرکز جامع سنجش در سطح استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۵۷۱۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
ارزیابی بیش از ۲۵ هزار نوآموز استان همدان در برنامه ملی سنجش

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی با اشاره به اجرای برنامه ملی سنجش، اظهار کرد: با توجه به پایان برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان که مختص متولدین نیمه دوم ۹۶ و نیمه اول ۹۷ بود، بیش از ۲۵ هزار نوآموز در ۲۶ مرکز جامع سنجش در سطح استان همدان مورد ارزیابی‌های اولیه بینایی، شنوایی، مراقبت سلامت (اعم از بهداشت دهان و دندان و شاخص‌های سلامت جسمی) و آمادگی تحصیلی قرار گرفتند.

وی افزود: بیش از ۲ هزار نوآموز مراجعه کننده به مراکز جامع سنجش پس از انجام ارزیابی‌های اولیه، برای تکمیل معاینات بالینی مورد ارزیابی‌های تخصصی بینایی، شنوایی، جسمی_حرکتی و هوش نیز قرار گرفته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: نوآموزانی که در مهر ۱۴۰۳ قرار است وارد دوره آموزش ابتدایی شوند، حتما باید در این برنامه مورد ارزیابی قرار گیرند و در غیر این‌صورت از ثبت نام آنان ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: برای پوشش ۱۰۰ درصدی نوآموزان در سطح استان ۲۶ مرکز در تمام شهرستان‌ها و مناطق دایر شده که این مراکز تا ۲۰ خرداد ماه پذیرای نوآموزان بودند.

شیدایی خاطرنشان کرد: به محض دریافت مجوز‌های لازم از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در خصوص اجرای برنامه ملی سنجش برای نوآموزان جامانده، این مهم اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار