مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری:

مکمل حضور پرشور ما در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهانش، حضور پررنگ و جدی در انتخابات است

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری گفت: مکمل حضور پرشور ما در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهانش، حضور پررنگ و جدی در انتخابات است.
کد خبر: ۹۶۰۷۸۳۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲

مکمل حضور پرشور ما در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهانش، حضور پررنگ و جدی در انتخابات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، «قنادزاده» مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری با گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهدای خدمت اظهارکرد: یادواره بنام شهدای خدمت است، هر چقدر از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهانش می گذرد، بیشتر متوجه جای خالی رئیس جمهور می شویم. آن هم رئیس جمهور مخلص، مردم دار و بصیری که امروزه همگان بر ویژگی های اخلاقی و شخصیتی و کاری ایشان صحه می گذارند.  


وی افزود: مکمل حضور پرشور ما در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهانش، حضور پررنگ و جدی در انتخابات است و حتما باید با معیارهایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، انتخاب اصلح را داشته باشیم و انتخاب اصلح و شایسته حتما غرور آفرین است و با انتخاب فرد اصلح می توانیم در ریل گذاری که شهید جمهور داشتند حرکت کنیم و با قوت مسیر پیشرفت را ادامه دهیم.  


مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری گفت: همه ما و خانواده ها و جامعه هدف ما که جامعه مهندسین هستند باید تلاش کنیم تا انتخاب اصلی داشته باشیم که مرضی رضای خداوند متعال باشد و در نهایت رضایت مردم حاصل شده و دل رهبر انقلاب نیز شاد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار