استخر سرپوشیده کاخک یکی از مجهزترین و شکیل ترین استخرها در خراسان رضوی

فرماندار گنابادگفت: استخر شهر کاخک باتوجه به تامین اعتبار صورت گرفته، ظرف یک ماه آینده افتتاح و تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۳۱
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد نصیری در بازدید سرزده از پروژه احداث استخر کاخک روند عملیات عمرانی آن را مورد بررسی قرار داد.

فرماندار گناباد در حاشیه این بازدید گفت: پروژه هایی از قبیل استخر شهر مقدس کاخک سالهای سال است که شروع شده اما بدلیل عدم تخصیص اعتبار لازم به سرانجام نرسیده که در دولت شهید رئیسی و در کنار سایر پروژه ها، این موارد به سرعت مورد پیگیری شبانه روزی قرار گرفته و با تخصیص اعتبار لازم بزودی افتتاح و به مرحله تکمیل صددرصدی خواهد رسید.

 فدوی رئیس آموزش و پرورش گناباد نیز  افزود: استخر شنای کاخک یکی از مجهزترین و شکیل ترین استخرها در خراسان رضوی است که با تجهیزات کامل از قبیل سونا خشک و بخار و امکان نورگیری در روز و.. نیز با رعایت تمامی استانداردهای لازم پیش بینی و انجام شده و ۷ میلیارد تومان نیز در جهت تکمیل پروژه تزریق شده است.

مقیمیان رئیس شورای شهر کاخک اعلام کرد: اتمام این پروژه در این شرایط اقتصادی و تنگنای اعتبارات، از نکات مهمی است که جا دارد از تلاش‌ها و پیگیری های مداوم فرماندار محترم و رئیس اداره آموزش و پرورش در این موضوع تشکر گردد.

زنجیره‌ی امامزاده شریف، محیط تفریحی و آبشار کاخک، زمین چمن، فضای ورزشی، نهضت ملی مسکن و احداث استخر سبب تصویر و چهره ای جدید در این شهر توریستی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار